love ass 29 Skrevet 27. Februar, 2014 Hej alle, Nogen gode forslag til en ung (billig) pige man kan besøge på Nørrebro fredag aften? Må gerne være en fræk øst pige :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 27. Februar, 2014 Hej alle,Nogen gode forslag til en ung (billig) pige man kan besøge på Nørrebro fredag aften? Må gerne være en fræk øst pige Prøv Peter Fabers Gade 18, kld.Nogen gange kan man være heldig men husk at sige fra med det samme hvis du ikke synes om dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Februar, 2014 Østpiger? Der skulle være japanesere i Gormsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love ass 29 Skrevet 27. Februar, 2014 Tak for hurtigt svar Er de i tyverne på Peter Fabers Gade? Hvad tager de for 30 min almindelig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg mener ikke at det er i den billige klasse som jeg sagde så soter.Som der Borende X siger så er der de japanske piger.900 for en halv time 1.300 for en hel.Og det er den fulde pakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg