arnen 113 Skrevet 15. September Er der mon nogen der har nogen erfaringer med denne annonce? sexysab19 https://annoncelight.dk/showad/407702 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 15. September Hun har været oppe og vende før. Så vidt jeg husker beretter anmeldelserne at hun er ekstremt passiv og overhovedet ikke indlevende, og flere melder om at hun lugter dårligt. Men helt ærligt, hvad forventer du for 500 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 15. September (edited) Legetimen skrev, 1 time siden: Hun har været oppe og vende før. Så vidt jeg husker beretter anmeldelserne at hun er ekstremt passiv og overhovedet ikke indlevende, og flere melder om at hun lugter dårligt. Men helt ærligt, hvad forventer du for 500 kr? Tror du forveksler hende, det er ikke hende her, der tager 500kr det er en anden pige, hende her: https://annoncelight.dk/showad/402133 Redigeret 15. September af PoulPik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 113 Skrevet 15. September Jeg har tænkt lidt over om det måske var hende der tidligere hed Ungmilf. Men jeg er ikke helt sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Young_Dong 1 Skrevet 15. September (edited) arnen skrev, 1 time siden: Jeg har tænkt lidt over om det måske var hende der tidligere hed Ungmilf. Men jeg er ikke helt sikker. Fik du mødt hende? Har selv en aftale senere og ved ikke hvad jeg skal forvente. Redigeret 15. September af Young_Dong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 326 Skrevet 15. September Der var vist noget med noget om, at der var én der lugtede fælt fra nummer 2, men siger ikke det er hende ... Men spændende at høre hvordan det gik, vi glæder os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 113 Skrevet 15. September Young_Dong skrev, 1 time siden: Fik du mødt hende? Har selv en aftale senere og ved ikke hvad jeg skal forvente. Jeg har ikke mødt hende. Men jeg er super nysgerrig på, hvordan dit møde gik! Mr. Nobody skrev, for 42 minutter siden: Der var vist noget med noget om, at der var én der lugtede fælt fra nummer 2, men siger ikke det er hende ... Men spændende at høre hvordan det gik, vi glæder os jeg tror hende der lugtede fælt er hende Poulpik refererer til. Sådan en lugt kunne jeg ikke tænke mig at opleve i virkeligheden. Yyyrrrk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Young_Dong 1 Skrevet 15. September Så er seancen lige afsluttet, hun var super sød og intet lugtede. Det foregik i bil hvilket var en ny oplevelse, men bestemt ikke dårlig, hun så godt ud og så var hun stram, jeg nåede nok kun at bruge halvdelen af den tid jeg havde bestilt, nårh ja det ved jeg da til næste gang. men alt i alt en god oplevelse, kan kun anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 16. September Hun skriver hun ikke tilbyder blowjob som enkelt ydelse, men man kan jo bare vælge 15 min. og bede om blowjob og så skyde den af under blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg