oros 496 Skrevet 15. September, 2024 Det russiske sugerør... Hvad er det? Det er nævnt i denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/369624 Sakset herfra: Citat 1 time: kr bruser sammen, 69, sex, blowjob massage med olie og det russiske sugerør på mine bryster Jeg har været med i henved 30 år, men det russiske sugerør , har jeg godt nok aldrig hørt om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 15. September, 2024 Jeg gættede på at det er en Google oversættelse. Så jeg googlede "russian straw" og det er åbenbart det vi kender som spansk. Jeg har heller ikke hørt det før. russian straw 11. dec. 2021 — russian straw. The act of placing the penis between the breasts and rubbing in an up and down motion while squeezing said breasts together. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1402 Skrevet 15. September, 2024 (edited) Jeg har hørt om en italiensk lommeregner, men russisk sugerør? I min sexparlør står der at russisk er det samme som at gnide pikken mod kvindens inderlår. Det kan jeg sgu ikke få til at passe med et sugerør, med mindre der er to kvinder, eller kvinden er ekstrem fleksibel? Redigeret 15. September, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 15. September, 2024 Citat Jeg gættede på at det er en Google oversættelse. Så jeg googlede "russian straw" og det er åbenbart det vi kender som spansk. Haha tak! Ja, det kunne jeg jo selv have fundet ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg