Hænger 13 Skrevet 14. September Jeg har været en tur forbi denne dame i denne uge: https://annoncelight.dk/showad/408014 Alle billeder er af hende og i mine øjne er hun bare maksimalt lækker! Det eneste der ikke rigtig er på billederne er hendes fantastiske røv. Top eksemplar af slagsen. Bestilte 30 min + oliemassage til en pris af en lap. Ingen problemer med kommunikation. Hurtigt og lige til sagen. Hun taler godt engelsk og er oprindeligt fra Venezuela. Startede med massage og den var lidt forsigtig. Den kunne dog lige godkendes. Jeg fik hende lagt ned på ryggen og begyndte at lægge op til at få hende fedtet godt ind i olie, men det var ikke lige noget hun ville være med til. Dog måtte jeg godt lave massage på hende, men ikke alt det olie halløj. På med kondom og så ellers i gang. Det gik fint og jeg kom efter at have været igennem diverse stillinger. Jeg har ikke den store kritik af hende, men jeg følte ikke jeg havde den store kemi med hende. Derfor blev det nok en smule mekanisk og begrænsningen på olien trækker lidt ned i min optik. Bortset fra det skal det siges at hun er super flink og serviceminded. Dog passer mine præferencer nok ikke lige til hvad hun tilbyder. Stedet er en lejlighed i Randers tæt ved Arena. I lejligheden var der en anden dame der var ved at lave mad da jeg ankom. Hun gik ind i et andet lokale mens jeg ankom. Så fik jeg lejlighed til at kaste et blik ud i køkkenet for at se hvad der var på menuen. :)) I lejligheden var der også en anden mand. Jeg så ham ikke, men hørte hans stemme. Sofi fortalte der havde været nogle problemer tidligere. Jeg spurgte ikke ind til hvad det var. Tænkte det nok bare var en god ide at springe det over. Hvis man har bedre kemi med hende er jeg ikke i tvivl om at man kan få en kanon oplevelse. Knald sikkert igennem derude! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 15. September Hmmm.... Ud fra hendes overskrift i annoncen kan jeg nok godt regne ud "hvem" der har været problemer med, der så har nødvendiggjort vagten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 319 Skrevet 15. September (edited) Sofi er super lækker, meget feminin og hun er flot dernede. På video klippet kommer det ikke helt til udtryk, hvor dejlig feminin hun er. At slikke hende bagfra, da hun er så lækker og feminin, er en oplevelse i sig selv. Fra start til slut gjorde hun sit for at give mig en god oplevelse. Redigeret 15. September af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg