Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

Ud over at han var et festligt indslag i dansk politik, og et kært lille fjols, så kan man næppe hævde at nogen af hans dommedagsprofetier kom til at holde stik. Men er man stærk nok i troen, så kan selv et lille bitte tegn pludseligt fremstilles som man har haft en åbenbaring. Det havde den kære Mogens også, resultatet var vist blot, at han kørte sig selv ned med 120 i timen, men det er vel i grunden også en fin præstation. ;)

@ Bluejacet.

Du mener altså at Mogens ikke havde ret i at der ville blive problemer.

Hvad med Voldsmose, Mjølnerparken og lignende steder er de problemfrie?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naser Khader, Abdul Wahid Pedersen og en masse andre gør det, men jeg tror bare ikke du vil se det. Det giver sig selv, at når ekstremister som regel er i stærkt mindretal, så er det fordi resten ikke bakker dem op.

Måske jeg ikke var præcis nok. Du ser ikke den almindelige civile muslim rejse sig og give udtryk for deres afsky for ekstremistiske handlinger begået af deres trosfælder. Derimod ser man dem gerne råbe og skrige når en person har lavet er karikatur tegning af deres profet. Du ser dem ikke gå på gaden for lige rettigheder for deres kvinder. Du ser dem ikke fordømme tvangs ægteskaber og omskæring af både drenge og pigebørn.

Det er det der skal til. Mængden der rejser sig og siger stop. Nasar er der så godt som ingen respekt for (hans egen skyld). Hr. Pedersen er rimelig fornuftig at høre på ja. 

Det er muligt at ekstremisterne inden for denne trosretning er et mindretal. Men de er i DEN grad dem der sætter dagsordenen. Og indtil de i egne rækker rejser sig og siger stop, så vil det fortsætte sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske jeg ikke var præcis nok. Du ser ikke den almindelige civile muslim rejse sig og give udtryk for deres afsky for ekstremistiske handlinger begået af deres trosfælder. Derimod ser man dem gerne råbe og skrige når en person har lavet er karikatur tegning af deres profet. Du ser dem ikke gå på gaden for lige rettigheder for deres kvinder. Du ser dem ikke fordømme tvangs ægteskaber og omskæring af både drenge og pigebørn.

Det er det der skal til. Mængden der rejser sig og siger stop. Nasar er der så godt som ingen respekt for (hans egen skyld). Hr. Pedersen er rimelig fornuftig at høre på ja. 

Det er muligt at ekstremisterne inden for denne trosretning er et mindretal. Men de er i DEN grad dem der sætter dagsordenen. Og indtil de i egne rækker rejser sig og siger stop, så vil det fortsætte sådan.

Du ser dem ikke, fordi fleretallet af dem, du kalder trosfæller, kun er kulturmuslimer. Jeg går da heller ikke i fakkeltog mod Jehovas Vidner, selvom jeg er kulturkristen. Hverken kulturmuslimer eller kulturkristne skal da føle sig forpligtet på nogen måde, til at rende på gaden hver gang en eller flere såkaldte "trosfæller" jokker i spinaten. Det er fis i en hornlygte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ser dem ikke, fordi fleretallet af dem, du kalder trosfæller, kun er kulturmuslimer. Jeg går da heller ikke i fakkeltog mod Jehovas Vidner, selvom jeg er kulturkristen. Hverken kulturmuslimer eller kulturkristne skal da føle sig forpligtet på nogen måde, til at rende på gaden hver gang en eller flere såkaldte "trosfæller" jokker i spinaten. Det er fis i en hornlygte.

Det var dog den mest stupide sammenligning jeg længe har set. Den giver jo ingen mening what so ever. Du famler efter retfærdiggørelse af din mening, og det klæder dig ikke. Du forstår ikke pointen i min post...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ Bluejacet.

Du mener altså at Mogens ikke havde ret i at der ville blive problemer.

Hvad med Voldsmose, Mjølnerparken og lignende steder er de problemfrie?

Blot for at nævne en af hans profetier

NOTE: I 2000 blev Glistrup i byretten idømt 20 dages betinget hæfte for racistiske udtalelser under og ugen efter Fremskridtspartiets landsmøde i 1999, bl.a. følgende udtalelse til TV2 Nyhederne: »Jeg skal redde Danmark. Muhamedanerne venter på, at de bliver stærke nok, så de kan slå os ihjel.« 

Jeg har endnu ikke set nogen tegn på dette. ej heller noget mere tilforladeligt, som hans spådomme omkring hvor stor en procentdel af befolkningen det vil udgøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Blot for at nævne en af hans profetier

NOTE: I 2000 blev Glistrup i byretten idømt 20 dages betinget hæfte for racistiske udtalelser under og ugen efter Fremskridtspartiets landsmøde i 1999, bl.a. følgende udtalelse til TV2 Nyhederne: »Jeg skal redde Danmark. Muhamedanerne venter på, at de bliver stærke nok, så de kan slå os ihjel.« i har endnu ikke set nogen tegn på dette. ej heller noget mere tilforladeligt, som hans spådomme omkring hvor stor en procentdel af befolkningen det vil udgøre.

Han sagde ikke hvornår det vil ske. I London har de oprettet sharia zoner hvor bøsser og prostituerede bliver forfulgt. Ytringsfriheden er generelt under pres i hele Europa, vi har set terrorangreb med mange mange døde til følge i England og Spanien, der har været mange planer om det samme i Danmark. Gruppen af muslimer med mellemøstlig eller afrikansk oprindelse vokser markant mere procentvis end gruppen med etniske danskere.

I Egypten og andre stedet har man set konsekvenserne af et islamitisk styre. Mange accepterer ikke demokratiet.

Glistrup havde ikke ret hvis man tolker ham i ordret, men han havde ret i, den fare muhamedanerne udgør generelt for de vestlige samfund.

Heldigvis findes der også fornuftige muslimer men vi kan ikke sætte vort demokrati og samfund over styr af hensyn til dem, derfor er jeg enig med Glistrup i, som han siger i mit link, at vi skal stoppe med at give opholdstilladelser til flere muhamedanerne, vi kan ikke integrere dem der allerede er her, og det koster os mange milliarder hvert eneste år, ønsker man at hjælpe folk i nød, kan man hjælpe tusindvis af mennesker i deres nærområde for det samme som en person koster det danske samfund om året.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At pigerne ikke ønsker dem som gæst har sjældent noget meget hygiejne at gøre.... Faktisk er de meget pertentlige.

Ikke lige netop det jeg oplever i svømmehallen, hvor de bliver fornærmede og beder en blande sig udenom, når man beder dem afvaske sig uden badebukser - selv når de går ind i kabinerne for at vaske sig, tager de heller ikke badebukserne af, men trækker bare lidt ud i elatikken og roder enkelte gange lidt tilfældigt rundt, hvorefter de går ind  og dypper numsen i boblebadet, hvor de ikke engang går op i pauserne  :cry: Heldigvis kan kun nogle få af dem svømme og jeg bryder mig i forvejen ikke særligt om boblebadet, hvor de sidder og breder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Dog lidt tankevækkende at netop muslimer aldrig står frem og forbander ekstremisme i egne rækker......

Hmm. Naser Khader har tydeligvis brug for en PR-sekretær. For det er da nærmest det eneste han har lavet de seneste 8-9 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det var dog den mest stupide sammenligning jeg længe har set. Den giver jo ingen mening what so ever. Du famler efter retfærdiggørelse af din mening, og det klæder dig ikke. Du forstår ikke pointen i min post...

Gør du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke Faderhuset, der skabte voldsom ballade til ingen verdens nytte på Jagtvej 69.

Er det ikke Jehovas Vidner der nægter blodtransfusioner og dermed sætter liv og lemmer på spil for dem selv og deres børn.

Hold nu op. Fundamentalisme findes inden for alle religioner og kristendom, og er i øvrigt afskyelig i alle former.

Jeg synes nu Faderhuset nyttede... Man fik da smidt BZ'erne på porten, så lidt nytte har de da gjort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Han sagde ikke hvornår det vil ske.

Hvis vi kan enes om, at det endnu ikke er sket, kan vi vel også blive enige om, at hans profeti ikke er gået i opfyldelse, og derved lukke snakken om det festlige politiske indslag omkring Mogens G.

Hvis nogen ønsker at blive i det politiske spor, så burde man måske tage fat i DF, og deres påvirkning af indvandringspolitikken igennem nogle årtier. Og i den forbindelse kan man vel også hæfte sig ved, at stort set alle politiske partier, bortset fra enhedslisten er bekendt med, at der også følger udfordringer i kølvandet på indvandring.

Jeg synes såmænd det både fair og forståeligt at nogen mennesker elsker dansk kultur mere end andre, og føler et vist behov for at kæmpe imod de forandringer indvandring pr. automatisk vil medføre. Ser man på udviklingen siden man inviterede de første udlændinge til vort land, og tiden hvor der kom langt flere ind vi på nogen måde kunne integrere, så lever vi, som jeg ser det, i en tid,hvor man er langt mere afklaret omkring visse problematikker, og ikke uvæsentligt nu tør tale om dem. 

Det er fuldstændigt korrekt at der blandt de mange med udenlandsk baggrund findes grupper der volder samfundet flere kvaler end glæder, men det er så også samtidigt nødvendigt at holde disse grupper op imod det store flertal af familier med udenlandsk baggrund der arbejder, forsøger sig selv og bidrager positivt til samfundet i alle henseender.

Vi lever således i en tid, hvor der er rimelig kontrol over udviklingen, forstået således at fokus er på, at få mindsket de problemer man selvfølgelig  også er nødt til at erkende der også er. Det vigtigste som jeg ser det er, at frygten for at det skulle bliver være er fuldstændig ubegrundet.

Tempoet det sker i, kan med god grund diskutere og det samme omkring metode valg, men det går nu engang imod det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis vi kan enes om, at det endnu ikke er sket, kan vi vel også blive enige om, at hans profeti ikke er gået i opfyldelse, og derved lukke snakken om det festlige politiske indslag omkring Mogens G.

Hvis nogen ønsker at blive i det politiske spor, så burde man måske tage fat i DF, og deres påvirkning af indvandringspolitikken igennem nogle årtier. Og i den forbindelse kan man vel også hæfte sig ved, at stort set alle politiske partier, bortset fra enhedslisten er bekendt med, at der også følger udfordringer i kølvandet på indvandring.

Jeg synes såmænd det både fair og forståeligt at nogen mennesker elsker dansk kultur mere end andre, og føler et vist behov for at kæmpe imod de forandringer indvandring pr. automatisk vil medføre. Ser man på udviklingen siden man inviterede de første udlændinge til vort land, og tiden hvor der kom langt flere ind vi på nogen måde kunne integrere, så lever vi, som jeg ser det, i en tid,hvor man er langt mere afklaret omkring visse problematikker, og ikke uvæsentligt nu tør tale om dem. 

Det er fuldstændigt korrekt at der blandt de mange med udenlandsk baggrund findes grupper der volder samfundet flere kvaler end glæder, men det er så også samtidigt nødvendigt at holde disse grupper op imod det store flertal af familier med udenlandsk baggrund der arbejder, forsøger sig selv og bidrager positivt til samfundet i alle henseender.

Vi lever således i en tid, hvor der er rimelig kontrol over udviklingen, forstået således at fokus er på, at få mindsket de problemer man selvfølgelig  også er nødt til at erkende der også er. Det vigtigste som jeg ser det er, at frygten for at det skulle bliver være er fuldstændig ubegrundet.

Tempoet det sker i, kan med god grund diskutere og det samme omkring metode valg, men det går nu engang imod det bedre.

Vi kan da godt lukke det med Glistrup om at han havde ret i at vi skulle have lukket for indvandring af muhammedanerne, men hvis man fortolker ham ordret så er hans profeti ikke gået i opfyldelse.

Jeg ved ikke hvilken tid det er du lever i, og hvor det er du mener at der er rimelig styr på det.

Sjovt nok er det det man hører gang på gang fra de velhavende såkaldte humanistiske radigale, mens de sidder med deres store årsløn i de pæne kvarterer og siger at det går sku godt og skyder på DF, og så krydrer man det lige med lidt forkerte påstande om DF også, f.eks. at de i årtier skulle have haft indflydelse på indvandringspolitikken. De har kun haft indflydelse på den politik mens Fogh og Løkke var statsministre og det var som bekendt i et godt årti, under Nyrup og Helle har de ingen indflydelse haft.

Om man vil det eller ej, så viser udviklingen i flere og flere europæiske byer, bl.a. i England, Sverige og Frankrig, og også i Danmark, større og større problemer med muhammedanerne. Integrationen mislykkedes, racismen spirer hos dem, problemerne tordner sig op, indvandrerbanderne bliver større og større, der oprettes shairiapoliti på gåben, og foreninger som hizb ut tahrir og kaldet til islam vokser og vokser, væresteder for svage danskere, klubber, børnehaver, chikaneres, brændes ned, ambulancer uden politibeskyttelse, taxaer tør ikke køre ind i kvarterne, kulturlivet er stadig under pres over hele Europa, Theo Van Gogh myrdes udstillinger aflyses, Khader må leve konstant under politibeskyttelse, kurt westergaard overfaldes med en økse, huhej hvor det går godt, diverse terrorangreb planlægges og udføres eller afsløres rundt om i Europa, væresteder for kvinder bliver overrendt af udenlandske kvinder på flugt fra vold, tvangsægteskaber mv Statistikkerne over voldtægter og voldtægter præges procentvis i al for høj grad af folk fra Mellemøsten og Somalia i forhold til hvor stor en gruppe de er i samfundet osv osv.

Bluejacket siger det går i den rigtige retning. Sjovt nok har jeg læst om flere der har sagt det, altså indtil de f.eks. kom til at opleve nogle af de samfund på nært hold. Jeg har meget svært ved at se at det går i den rigtige retning og at frygten er ubegrundet. Det holder ganske enkelt ikke med en udvikling der foregår i de Europæiske lande og det bekræftes i mediebilledet og i statistikkerne. Det går den forkerte vej og det skal man tage højde for og gribe ind overfor. Den der holdning med det går godt holder ikke på det her område og der er ikke grundlag for påstanden når man ser hvordan problemerne bliver større og større og får mere og mere indflydelse på det danske samfund, ligefra at der ikke må serveres svinekød i børnehaverne, til at gamle mennesker skal følges hjem fra banko for ikke at blive overfaldet i indvandrerne i de belastede kvarterer, til at de islamistiske organisationer som kaldet til islam og hizb ut tahrir er i stor fremgang, og det der undrer mig mest er at disse organisationer som vel nærmest er at betagne som naziorganisationer, med deres racisme og forfølgelse af jøder og opfordringer til drab på jøder som hizb ut tahrir blev dømt for, det betyder ikke så meget, men at et nazi-light-parti som Danskernes Parti, som jeg tager al mulig afstand fra, men at de kan stille op i en større provinsby og få sølle 40-50 stemmer fra nogle forvirrede mennesker er ekstremt bekymrende og alvorlig mener de Radigale.

Tilbage står vi ved det som Glistrup sagde, og som jeg linkede til, luk grænserne for Muhammedanerne, profet eller ej, manden havde ret ;)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt fornemme, at vi oplever og ser udviklingen forskelligt, og dyb respekt for det. Jeg har så prøvet udelukkende, at forholde mig til hvordan jeg ser på udviklingen i Danmark, dog med et enkelt kig til Sverige, blot for at påpege, at de danske politikkere bestemt er med i front når det handler om integration og indvandring og bestemt ikke lider af berøringsangst.

Det er nu heller ikke fordi jeg ligefrem ønsker at sende et signal om, at jeg er en novice uden berøringsflade til indvandre miljøer, jeg har bare ikke følt et behov for at fortælle at jeg også kommer i Voldsmose, uden af være speciel bange, at mit netværk tæller mange mennesker med indvandre baggrund osv. Til gengæld omgås jeg så ikke bandemedlemmer og kriminelle.

Jeg kan såmænd også sagtens se at stærk fanatisk troende, generelt er en udfordring for alle lande. Jeg kan såmænd også synes at man i nogle situationer burde vælge et noget hårdere metode valg, når disse minoriteter skejer ud på en måde, så de stjæler hele mediebilledet og gør gamle fru Hansen bange.  

Når jeg påstår at det dels går den rigtige vej, og dels at der er rimelig kontrol over indvandringen så skyldes det nok bare, at jeg mere ser det hele i en større sammenhæng og ikke basere mit syn på enkelt sager, hvor man eksempelvis kan finde en børnehave hvor man ikke længere tilbyder svinekød.

Personligt bryder jeg mig heller ikke om moskeer, fredagsbøn, imam funktioner, som bestemt modvirker en naturligt accept af vestlige værdier og betragtning af kvinder som ligeværdige.  Min pointe er så blot, at disse minoriteter skal sættes i relation det de mange velfungerende danskere der findes i vort samfund med anden etnisk baggrund.  

Men hvis muhamedaner kun dækker over minoriteter, der via religiøs fanatismes skader mere end de gavner, så kan vi da godt blive enige om, at den gruppe bestemt ikke ønskes forøget hverken via direkte indvandring eller via forsøg på blive ved med, at bibringe denne fanatisme til de kommende generationer.  Man bekendt sender man så rask væk også de personer ud af landet, hvor det er muligt, men man er altså også nødt til at forholde sig til, at der efterhånden findes rigtig mange danskere med lidt mere farve end os blegfise.

Der hvor jeg ikke føler vi er kommet helt i mål er, at mange tror at problem-drenge med anden etnisk baggrund, skal behandles efter andre metoder end almindelig utilpassede "danske" drenge.  Det er muligt at man skal håndtere første generationsforældrene lidt anderledes, men ikke deres afkom. Det er som jeg ser det langt vigtige at fokusere på problemerne snarere end at fokusere på hudfarve. Det er mennesket og dets værdier der skal arbejdes med, når de er kommet på afveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder alt sammen meget fint. Det går bare ikke den rigtige vej, problemerne bliver større og større, både i Danmark og i flere andre europæiske lande, det er ikke enkelt sager, det er tendenser man ser overalt, og hvis det gik så godt så ville man kunne se det i statistikerne og deres naziligende bevægelser ville ikke vokse og vokse i tilslutning.

Det forholder sig sådan at vi tydeligvis ikke kan integrere disse mennesker ordentlig, der er forsøgt hundredevis af forskellige muligheder, det koster det danske samfund mange milliarder hvert eneste år, og det eneste man får tilbage er nogle mennesker der afskyr det vestlige samfund ligesom de altid har gjort men vores velfærdssamfund vil de gerne nyde godt af.

Luk derfor grænserne for disse mennesker som Glistrup sagde.

At påstå at vi sender folk ud af landet som er fanatiske er jo fuldkommen forkert. Der skal meget grove lovovertrædelser til, som mord, voldtægt, grov vold til, før de bliver smidt ud.

Ser man på samfundsudviklingen i Danmark og i andre europæiske lande så viser set tydeligt at ddt går den forkerte vej og det bekræftes af at problemerne bliver større og større.

At pigerne ikke vil have besøg af disse personer bekræfter kun hvad jeg siger, hr. lidt Blåøjedejakke ;-):-);-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

At pigerne ikke vil have besøg af disse personer bekræfter kun hvad jeg siger, hr. lidt Blåøjedejakke :wink::smile::wink:

Ser man lidt på pigernes grunde, så var omdrejningspunktet vist manglende respekt for kvinderne. Det er nok lige at spænde buen en anelse for meget, at tro at fordi de fravælger bestemte grupper, at de så deler dit syn på udviklingen,størrelsen af problemerne m.v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ser man lidt på pigernes grunde, så var omdrejningspunktet vist manglende respekt for kvinderne. Det er nok lige at spænde buen en anelse for meget, at tro at fordi de fravælger bestemte grupper, at de så deler dit syn på udviklingen,størrelsen af problemerne m.v.

Nu strammer du jo generelt selv buen meget.

Du har da ret i det det du siger, når du fortolker det ordret, men det er et spørgsmål om ord som ikke er så relevant i det overordnede i denne diskussion, så vender jeg det bare om, det skal ikke skille os ad mens meningen er næsten den samme:

Pigerne oplever også problemer med mange fra denne gruppe af mennesker, som ligeså volder det danske samfund og landene i Vesteuropa problemer grundet deres opfattelse af normer, kultur mv som er forskellige fra mange vesterlændinges. Jeg skriver ikke alle men mange.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk gode indlæg, Fraiser.

Det er for mig ganske uforståeligt, at majoriteten af hr. og fru Jensen'er ikke kan se, hvad der er ved at ske med vort land.

Holger Danske skal vi nok ikke håbe på, vågner op, det er nok snarere unge fra "gå i byen" segmentet, som er træt af de gentagne chikanerier og omvendt rascisme, vi skal sætte vores lid til.

Min tipoldefar var med ved Isted, Sankelmark og Dybbøl, min bedstefar tvunget i tysk marinetjeneste und ww1 og min far under jorden i ww2.

De ville snurre rundt i deres grave, hvis de kunne se, hvad de risikerede deres liv for.

Men også i hine tider, var der kollaboratører, som desværre aldrig fik deres retfærdige og velfortjente straf, ej heller landsforræderne under den kolde krig.

Dumhedens hav er tilsyneladende uudtømmeligt. :(

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pil

Jeg har boet i Nordafrika og gået i skole sammen med muslimer. De har helt andre normer end vi, intet nyt i det og jeg er slet ikke overrasket over de negative oplevelserne pigerne har skrevet om i denne tråd.

Vi burde kunne se øgene at vi aldrig kan blive enige med dem medmindre vi tager de muslimske normer til os og det ville være et tilbageskridt for os. 

Vi skal hjælpe folk i nød men den hjælpen burde foregå i muslimernes hjemmeland eller i nogen af deres muslimske nabolande.

Tilbage til tråden så har jeg har fuld forståelse for at mange pigene ikke ønsker muslimer som gæster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stefen

Af frygt for at lyde som racist kaster jeg min ind i debatten, lad mig understrege at det er jeg ikke.

Men som nogen her inde ved er der flere af pigerne der benytter mig som chauffør og min erfaring er bare at de gange vi har mødt de "ikke skandinaviske fyre" og givet dem en chance, har pigerne bare fået en rigtig dårlig oplevelse.

Der har naturligvis også været besøg uden problemer, men desværre er for stor en del af oplevelserne negative, så er det bare bedre at sige nej tak.

En kvinde der efter agten nærmest bliver smidt ud i opgangen i undertøj og resten i hånden samtidig med hun får af vide hvad hans mening er om hende er bare ikke en fed oplevelse, og der skal virkelig arbejdes med nogle ting for at komme op igen.

Derfor fravælger de fleste glædespiger "ikke skandinaviske fyre"... en anden grund er naturligvis hvis pigen slet ikke tænder på mørke fyre, hver sin smag.

Der er naturligvis også danske mænd der ikke har respekt for pigerne, procentdelen er heldigvis så forsvindene lille at det ikke giver nogen mening at sætte tal på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår godt at de afviser de personer.

Desværre ved jeg fra en pige jeg besøgte for nogle år siden, de østpiger der havner her, gør det ikke, eller hun gjorde det ikke. Hun måbede da jeg fortalte at flere danske piger gjorde det, hun troede hun skulle tage imod alle, og hun var led og ked af dem. Under hvilke omstændigheder hun var havnet i DK ved jeg ikke, tør jeg ikke tænke på men det er en anden snak og gav mig stof til eftertanke dengang.

Der hvor jeg vil hen, er, at det er godt at de danske piger siger nej til disse personer, og man kunne håbe at de til tider lidt mere svage piger på markedet også gjorde det, såsom thaipigerne, østpigerne, for slet ikke at tale om gadepigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi burde kunne se øgene at vi aldrig kan blive enige med dem medmindre vi tager de muslimske normer til os og det ville være et tilbageskridt for os. 

Det tror jeg, du har helt ret i.

Problemet kan i al sin enkelhed koges ned til, at observante muhammedlimer grundliggende ikke anerkender det verdslige samfund.

Det gør de ikke, fordi det er en menneskeskabt konstruktion og altså ikke noget, Allah er mester for.

Derfor er der i videre forstand heller ikke fælles værdier eller noget fælles mål med samfundet, som vi kan appellere til.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Prostituerede i muslimske lande ses som det laveste lave. Når så de møder en dansk kvinde med en anden forståelse af sit værd og et andet prisniveau ("danskerne vil ha dyr sex"), så kan det blive ubehageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hortlak

Puha, nu er jeg lidt glad for at jeg ikke besøger danske piger, på danske bordeller.

Vidste slet ikke at pigerne så sådan på ikke etniske danskere.

Har ofte kigget på de danske bordellers hjemmesider og tænkt, hun ser dejlig ud.

Men, hvis jeg så skulle møde en pige der tænker som, Jasmin, og er som hende, så kan det umuligt blive godt.

Har heller ikke lyst til at stå foran hoveddøren og blive afvist, så kommer alle de gode minder om byture, hvor man også blev afvist ved hver eneste diskotek. Heldigvis var barene ikke sådan.

Holder mig bare til escortguide, hvor pigerne fra Sydamerika og Ungarn, ikke har noget imod en sød fyr som mig :)

Mvh

Fyren der er ny i købesex universet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hortlak, du kan ikke skære alle danske piger over en kam ;-) Spørg den pige du vil besøge, om det er et problem, det kan du fx. gøre pr SMS. Hos mig er alle velkomne, uanset farve (køn, alder m.v), her tæller at man er sød, ren og rar. Jeg har aldrig haft problemer med udlændinge, faktisk tværtimod, jeg har kun positive oplevelser med søde og høflige udlændinge, både unge og ældre.

Mht renlighed, som nogle piger har anfægtet, så oplever jeg at især muslimer går meget op i renlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Hortlak, du kan ikke skære alle danske piger over en kam ;-) Spørg den pige du vil besøge, om det er et problem, det kan du fx. gøre pr SMS. Hos mig er alle velkomne, uanset farve (køn, alder m.v), her tæller at man er sød, ren og rar. Jeg har aldrig haft problemer med udlændinge, faktisk tværtimod, jeg har kun positive oplevelser med søde og høflige udlændinge, både unge og ældre.

Mht renlighed, som nogle piger har anfægtet, så oplever jeg at især muslimer går meget op i renlighed.

Tror desværre du er en af de få Liv. Og dejligt at de få med et anstændigt menneskesyn stadigvæk findes. Samfundets niveau er tydeligt ridset op herpå eroguide, det er en simpel reflektion af hvor vi er i vores sind. Med fare for at generalisere så er det nok de færreste der gider at lære de farlige udenlandske at kende og ikke mindst respektere og acceptere de kulturelle forskelle der er. Uden respekten for dem, så kan man aldrig opnå det samme retur og heller ikke deres lyst til at deltage og bidrage til samfundet. Basal psykologi er åbenbart svært stof her i lille Danmark. Holdningen hos danskerne er efterhånden at ytringsfriheden er til for at jorde folk, vi mobber og håner minoriteter som aldrig før. Her i Danmark er i vi opdraget til at træde folk der er anderledes ned i jorden. Adfærden kan spores helt til folkeskolen desværre.

Resultatet af ovenstående kan vi så se i dag, og kløften bliver kun større og større og breder sig ind i alle samfundslag. En sørgelig udvikling er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...