Hop til indhold
Needy

Det var en mørk og stormfuld aften.....

Recommended Posts

Her dagen efter fredag d. 13. kom jeg til at tænke.

Nu har jeg læst en masse indlæg/anmeldelser om alle de sjove og spændende oplevelser i har haft derude.
Nogle har været ubehagelige, uheldige og triste, heldigvis har laaangt de fleste været fede, sjove, dejlige og hyggelige,

Men jeg synes der mangler noget....

Hvad er den mest uhyggelige og mest creepy oplevelse i har haft?
Hvad er jeres morale i forbindelse med det i har oplevet og kan vi lære noget af det?

Ved godt at at der er ca. 7 uger til Halloween og derfor ville det også være godt med lidt heads-up inden :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at det mest creepy jeg har prøvet var for omkring 8 år siden i Siem Riep i Cambodia. Jeg var gentagne gange blevet spurgt af tuk-tuk taxierne om jeg var interesseret i ladies og takkede nej en del gange (var ikke på sexferie). Jeg var dog alligevel nysgerrig og lod mig til sidst friste. Hvad jeg ikke vidste var, at jeg blev kørt laaangt ud af byen ned ad en afsides grusvej. Det var aften og mørkt og pludselig temmelig utrygt. Jeg blev mødt af en fyr og lukket ind i et hus, som jeg faktisk ikke husker nærmere. Her stod der så 15-20 letpåklædte piger/kvinder på række og jeg skulle vælge én. Det gjorde jeg så. Her skulle vi så ud af huset og over til et andet sted, hvor der var nogle små nussede værelser. Jeg husker det ikke i detaljer, men erindrer at der var et et meget skarpt hvidt lys :D. Selve oplevelsen var ikke særligt god. Hele stemningen var bare anspændt og akavet og det tog højst 30 minutter inkl. bad. Så var jeg ellers ude igen, men min tuk-tuk var kørt og her stod jeg så og så dum ud med min bæltetaske "in the middle of nowhere" omgivet af nogle creepy khmer-mænd. 

Jeg måtte tage imod et lift af en fyr på motorcykel og betale en ret høj pris for at blive bragt tilbage til byen. Jeg var dog egentlig bare glad for at komme væk derfra :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok creepy!

niskanen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var gentagne gange blevet spurgt af tuk-tuk taxierne om jeg var interesseret i ladies og takkede nej en del gange (var ikke på sexferie).

Moralen der må være "altid stole på sin første indskydelse" :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en gæst i saunaen der kom forholdsvis ofte men det var første gang jeg mødte ham.. Han var flink og vel ca de 34 år af anden etnisk herkomst.. Dog tog han en maaaasse stoffer af forskellig slags der gjorde ham rimelig paranoid så han ville have lyset slukket i værelset og lagde håndklæde ved sprækken i døren og puttede noget i nøglehullet osv.. Jeg ligger så i sengen og han gå rundt i total mørke i lokaler og lige pludselig kunne jeg hører noget henne ved gardinet og så noget skraben på gulvet der simpelthen gjorde mig forskrækket nok til at jeg tændte lyset ved sengen og så lå han og kravlede rundt på gulvet i bedste “The ring” stil:lol:.. 

Det var lidt nerverende selvom det jo hverken var farligt eller lignende.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

DET er edermame spooky!

"The Ring" er en af de uhyggeligste gyser jeg har set, jeg kan slet ikke ha det! :lol:

Moralen her må være "Insister på at lade lyset være tændt"! :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den mest creepy oplevelse var sammen med en pige som jeg holder meget af i branchen.

Vi gav den gas som sædvanligt og jeg får trukket mig lidt for langt ud og brager ind i hende i stedet for op i hende. Det virkede ikke som noget jeg ikke har oplevet masser af gange før, men hun kiggede tilbage på mig med det samme og sagde "er du ok?".

Da jeg kiggede ned hang der så meget blod i kondomet at det var på størrelse med en tennisbold.

Så jeg blev efter en times tid henter med ambulance på bordel og måtte ringe til fruen og sige at hun skulle sætte kursen imod hospitalet... Og for at det ikke var løgn var det på vores bryllupsdag :lol:

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

For satan da! :o

Moralen må være "Hvis du skal penetrere en kvinde, så brug sigtekorn"! :ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 5 timer siden:

ringe til fruen og sige at hun skulle sætte kursen imod hospitalet...

Hvilken forklaring gav du fruen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 17 minutter siden:

Hvilken forklaring gav du fruen? 

Ingen, hun ved alt og vi køber også sex sammen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 5 timer siden:

For satan da! :o

Moralen må være "Hvis du skal penetrere en kvinde, så brug sigtekorn"! :ph34r: 

Jeg har overvejet at investere i lasersigte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 22 minutter siden:

1000% hende slipper jeg ALDRIG! :wub:

Hvor er det fedt! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, den 14.9.2024 at 11:43:

Hvad er den mest uhyggelige og mest creepy oplevelse i har haft?
Hvad er jeres morale i forbindelse med det i har oplevet og kan vi lære noget af det?

Hej @Needy glimrende ide til en ny tråd! Min mest creepy oplevelse har jeg gengivet for ikke så længe siden i en anden tråd, men her kommer den i en ny kontekst.

For en del år siden havde jeg udset mig en pige i et lidt skummelt/træt kvarter der var fint anonymt og jeg drog afsted mod adressen og ringede på, en pige åbnede døren, hun så lidt træt ud og der lugtede af røg og lidt indelukkethed i lejligheden, jeg kunne ikke rigtig se hendes ansigt da hun med det samme vendte sig om og bad mig følge med hende på tonløst engelsk med tung østeuropæisk accent. Da hun var noget ældre og tungere i det end den pige jeg havde set på tænkte jeg at hun nok var mutter og fulgte med ind i den noget slidte lejlighed , selvom noget sagde mig at det her ikke vile blvie en god oplevelse. Vi kom ind  til "arbejdsværelset" som havde to senge adskilt at en tørresnor med lagner over hængt op på tværs af rummet. Det lovede bestemt ikke godt -men det blev værre, da vi var kommet ind i rummet vendte pigen sig om og begyndte at rable priser af sig og spurgte hvad jeg ville have, hun så uhyggelig ud! kroppen var lidt buttet og hun så lidt slidt og noget ældre ud end annonceret, men hendes øjne var som skovsøer -kolde og mørke, der var intet liv i dem. Hun så ud som om hun havde set lidt for meget af den slags man ikke bør se og hun var ikke længere til stede, udover at jeg på ingen måde var tændt af hende, tværtimod, var nu decideret frastødt og mine instinkter sagde mig at jeg skulle ud nu! Jeg fik fremstammet at jeg ikke havde lyst, hun trak på skuldrene og jeg hastede ud af lejligheden og ud i den friske luft. Jeg skal ikke dømme hende, men hold nu op, jeg har sjældent set så døde øjne og håber ikke at se noget lignende igen. 

Moralen for mig var: hvis du har en dårlig fornemmelse så drej om på hælen og gå igen.

En anden og lidt mindre creepy oplevelse havde jeg i London, hvor jeg havde en aftale med en GP, ung og smuk på billederne, meget fine bryster. Jeg kom frem til adressen som var en nedlagt industri bygning og jeg kom ind i en stor og skummel indgang og tog vare elevatoren til femte sal og kom, efter en skramlende tur ud i en bælgmørk gang hvor jeg kunne se et svagt lys hvor gangen drejede. jeg tekstede pigen og spurgte om det var det rigtige sted -det var det. jeg havde hjertet oppe i halsen og var rimelig sikker på at jeg snart ville bliver overfaldet og formentlig få høstet mine organer...:shock: men in for a penny, in for a pound og jeg fortsatte, parat til at sprinte mod udgangen hvis noget uventet skete. Jeg kom hen til en tung dør hvor en lampe lyste rødt og gik indenfor. Der stod en smuk ung pige i hvidt lingeri med torpedobryster og knaldrød læbestift! rummet var kæmpestort og -igen var "arbejdsværelset" afgrænset af lagner på snore, udenfor arbejdsværelset var der mørkt, ret skummelt men sengen så fin ud og pigen mere end fin så jeg tænkte hvorfor ikke? jeg fik en hurtig tur på et ganske pænt badeværelse og ind og lagde mit tøj i et skab der stod der til det samme, lidt pudsigt, men måske for at skabe tillid. Så gik vi ombord i en stor fritsående seng  og havde glimrende sex, ud over sengen knirken mente jeg af og til at jeg hørte lyde, men det kan også have været huset lyde eller ren indbildning. da vi var færdige sagde pigen noget i retning af "see, not so scary after all" måske kunne hun se at jeg var lidt ubehagelig til mode først.

Moraleen for mig var, at selv på skumle steder kan gode ting ske ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...