Hop til indhold

Gina Finkenstrasse i Flensborg

Featured Replies

Skrevet

Hey 

Jeg har gennem laaaang tid kigget lidt på Gina på Finkenstrasse. Et sted jeg tidligere har besøgt flere skønne “legekammerater” ;-) 

Og netop Gina har huseret meget længe på adressen, og der er bare noget ved hende som prikker i mig. 

Er der nogen der har besøgt skønheden? Ellers må jeg jo se at komme afsted til “Fleggaard” ;-) 

link: 

https://sexnord.net/profile/746750/gina

Skrevet
  • Author
HansenDanmark skrev, den 14.9.2024 at 19:08:

Jeg ser frem til din anmeldelse når du har besøgt hende :)

Arbejder på sagen og lover at vende tilbage når frækkerten er besøgt ;-) 

Skrevet
  • Author

Ikke endnu. Måske det bliver i den kommende uge. Jeg arbejder på sagen :-) 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
Hansoo skrev, den 28.10.2024 at 11:06:

Hvis billederne passer har hun også været i Aarhus før..

Jeg tror seriøst ikke at Gina har været i Århus. Har aldrig set hende andre steder end på Finkenstrasse i Flensborg. Jeg kan se at er tilbage  efter en lille pause. Måske jeg får mulighed for at besøge hende på mandag. Der er bare noget ved hende som jeg ikke kan stå for ;-) 

Skrevet
  • Author

Blot til info, så blev planen ændret i sidste øjeblik. 
Min plan var jo Gina, men da jeg så at Larissa var i byen (Taubenstraße) ombestemte jeg mig og besøgte hende i stedet. 
Det skulle jeg bestemt ikke komme til at fortryde. 
Læs om mit besøg i en ny tråd om Larissa. 
Men Gina skal helt sikkert stadigvæk besøges en dag. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er ikke Gina på billederne.

På en skala fra 1 til 10 hvor 1 er laveste, er vurderingen af besøget 1.

Gentagelse: Absolut nej.

Skrevet
Hansa1 skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke Gina på billederne.

På en skala fra 1 til 10 hvor 1 er laveste, er vurderingen af besøget 1.

Gentagelse: Absolut nej.

Det lyder da lidt træls... Kunne du uddybe måske. i sig selv er udtalelsen ikke megen hjælp :)

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt Gina på Finkenstrasse i Flensborg. 
https://sexnord.net/en/profile/782152/gina

Billederne lyver på ingen måde. Jeg blev glad da hun åbnede døren i kun g-streng og BH. 

Hun viste mig ind i et meget lille værelse, og efter at have spurgt til mine ønsker og vi fik afregnet, smed hun trusser og BH. Lækkert syn. 
Hun er virkelig et nips, en virkelig dejlig krop. 
Jeg kom hurtigt ud af tøjet og lagde mig hen til hende på sengen. Hun begyndte at kærtegne min brystkasse og kyssede den mens hun tog fat om min pik der allerede var godt stiv. Hun monterede kondom og begyndte at slikke den. Jeg spurgte til en 69er og hun var ikke sen til at placere sin lækre faste petit numse og mis henover mit ansigt. 
Jeg slikkede den velsmagende mis, som heldigvis ikke smagte af glidecreme, men bare smagte af det den skal, nemlig en lækker våd mis. Mine øjne var lige ud for hendes MEGET smukke stjerne og jeg spurgte pænt om jeg måtte slikke den også. Det måtte jeg meget gerne, så jeg skiftede dejligt mellem de 2 lækre huller. Jeg kunne have fortsat i timevis med at slikke den frække dejlige kvinde, men tiden går jo, så hun spurgte hvordan jeg ville kneppe hende. 
Jeg kan godt lide at kunne se kvinden når vi har sex, så jeg valgte missionæren, så jeg kunne kysse og slikke hendes faste smukke bryster. Så ellers op så jeg kunne få hendes stænger op på mine skuldre så jeg kunne støde igennem. Det virkede til at synes det var rigtig rart. 
Jeg elsker smukke fødder, så jeg måtte simpelthen kysse og slikke lidt på dem mens jeg stødte min pik op i hende. 
Til sidst måtte jeg overgive og kom udover hendes mave. 
Gina er rigtig sød, hendes smil er skønt, super sprød og fast lille krop. SÅ dejlig glat hud:rolleyes:

Skal jeg besøge hende igen? JA det skal jeg, og hun gjorde meget ud af at fortælle mig at jeg var meget velkommen igen. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.