YNWA 62 Skrevet 14. September Hey Jeg har gennem laaaang tid kigget lidt på Gina på Finkenstrasse. Et sted jeg tidligere har besøgt flere skønne “legekammerater” Og netop Gina har huseret meget længe på adressen, og der er bare noget ved hende som prikker i mig. Er der nogen der har besøgt skønheden? Ellers må jeg jo se at komme afsted til “Fleggaard” link: https://sexnord.net/profile/746750/gina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 14. September Jeg ser frem til din anmeldelse når du har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 16. September HansenDanmark skrev, den 14.9.2024 at 19:08: Jeg ser frem til din anmeldelse når du har besøgt hende Arbejder på sagen og lover at vende tilbage når frækkerten er besøgt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 21. September @YNWA Fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 21. September Ikke endnu. Måske det bliver i den kommende uge. Jeg arbejder på sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 27. Oktober Er hun besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 21 Skrevet 28. Oktober Hvis billederne passer har hun også været i Aarhus før.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 2. November Hansoo skrev, den 28.10.2024 at 11:06: Hvis billederne passer har hun også været i Aarhus før.. Jeg tror seriøst ikke at Gina har været i Århus. Har aldrig set hende andre steder end på Finkenstrasse i Flensborg. Jeg kan se at er tilbage efter en lille pause. Måske jeg får mulighed for at besøge hende på mandag. Der er bare noget ved hende som jeg ikke kan stå for 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 5. November Blot til info, så blev planen ændret i sidste øjeblik. Min plan var jo Gina, men da jeg så at Larissa var i byen (Taubenstraße) ombestemte jeg mig og besøgte hende i stedet. Det skulle jeg bestemt ikke komme til at fortryde. Læs om mit besøg i en ny tråd om Larissa. Men Gina skal helt sikkert stadigvæk besøges en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansa1 18 Skrevet 26. November Det er ikke Gina på billederne. På en skala fra 1 til 10 hvor 1 er laveste, er vurderingen af besøget 1. Gentagelse: Absolut nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 26. November Hansa1 skrev, for 6 timer siden: Det er ikke Gina på billederne. På en skala fra 1 til 10 hvor 1 er laveste, er vurderingen af besøget 1. Gentagelse: Absolut nej. Det lyder da lidt træls... Kunne du uddybe måske. i sig selv er udtalelsen ikke megen hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg