Peter8260 5 Skrevet 27. Februar, 2014 Skal på et lille ophold på Djursland i næste weekend. Er der nogen, der har erfaringer med dette område? Umiddelbart kan jeg kun finde klinikken i Gjesing, efter at Skrejruppigerne er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 27. Februar, 2014 Der har også lagt nogen i auningved jeg men om de er der endnu skal jeg ikke kunne sige, det var vist 2 livtauere. Ellers så mener jeg også det på djursland at drømmeelskerinden malou holder til, mener hendes hjemmeside hedder drømmeelskerinden.dk Obs har dog ikke selv erfaringer med nogen af stederne eller pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14179 Skrevet 27. Februar, 2014 Skal på et lille ophold på Djursland i næste weekend. Er der nogen, der har erfaringer med dette område? Umiddelbart kan jeg kun finde klinikken i Gjesing, efter at Skrejruppigerne er lukket. Stedet på Løvenholmvej er udmærket - pænt, rent med diskret parkering i gården. Pigerne roterer mellem ca. 3 forskellige stedet - et sted i Århus, Hvam Stationsbyg og Gjesing, så man kan følge lidt med i om de dukker op det ene eller andet sted i næste uge. Jeg besøgte selv stedet før jul: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 124 Skrevet 2. Marts, 2014 Der er også BBW quinde nær Rønde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 5. Marts, 2014 Der er også BBW quinde nær Rønde... Hun svarer ikke på hverken sms eller mails... så jeg tror hun er ude af det game Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg