Hop til indhold

Uden gummi (mit ønske)

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften siger, så er jeg ude efter en der tilbyder uden gummi/kondom. Det skal være en GFE.

Jeg er til slanke piger og alder er ikke så vigtig. Kører gerne et stykke vej for det rigtige (Udgang fra Aarhus).

Helst Dansk, men ikke et krav.

Kender godt til moralen om uden kondom, så lad nu være med at komme med den.

Hvis man ikke ønsker at skrive her på siden, så skriv PM.

Skrevet

Slank, uden gummi OG GFE kan du nok kun få i Thai miljø. Den eneste jeg kender er Nook i Vejle, som tilbyder mod ekstra betaling.

Skrevet
  • Author

Har du et lnk til Nook?

Skrevet

link til nook

undskyld.... forkert person

Redigeret af lbr
forkert link

Skrevet
Jenslp skrev, for 11 timer siden:

Som overskriften siger, så er jeg ude efter en der tilbyder uden gummi/kondom. Det skal være en GFE.

Jeg er til slanke piger og alder er ikke så vigtig. Kører gerne et stykke vej for det rigtige (Udgang fra Aarhus).

Helst Dansk, men ikke et krav.

Kender godt til moralen om uden kondom, så lad nu være med at komme med den.

Hvis man ikke ønsker at skrive her på siden, så skriv PM.

Har lige læst en ny anmeldelse om en pige i Hadsund her man må tømme sig i, og tænker jeg vil forbi i dag

Skrevet

Mange Thai piger kender problemet og nogle er villige til at gøre det uden, som regel koster det 300-500 extra og en høflig forespørgsel.

Skrevet
sofus 2 skrev, for 26 minutter siden:

Vil dog ikke anbefale at det skrives her, med mindre det står i annoncen. Det har før været årsag til hets og fordømmelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.