Hop til indhold

Katalina - en fuser

Featured Replies

Skrevet

Har lige været på besøg hos Katalina, der for tiden er i Aarhus.

Mine erfaringer med ts piger er mestendels rigtig gode. Jeg har især haft gode oplevelser med Tina, Tammy og Karen Castro og... uha Venuss, som jo desværre ikke er i branchen mere. Og så ellers et par få svipsere, og i dag var en af de helt store fejltagelser

Jeg plejer at vægte, at tage mig god tid til at korrespondere med den udvalgte om mine ønsker, så det der skal ske bliver så afstemt på forhånd, som det nu er muligt. Selvf med mulighed for fri leg også. Det var også tilfældet med Katalina. Vi aftalte massage til en start, og at hun hen ad vejen skulle tage over og blive mere og mere styrende og dominerende. Det var hun helt med på, og lovede hun var horny and ready to a very very good time together. Vi havde aftalt en times leg, og jeg kom med forventningen om, vi skulle lege, tirre og pirre en god times tid.

Allerede ved ankomsten var jeg nervøs for om det kunne leve op til forventningerne. Der var noget der ikke helt svingede, men så gav hun et kys og tog mig lidt i skridtet, og hjernen slog fra og jeg tænkte, det går måske alligevel.
Da vi startede bad jeg om at starte med lidt massage, men hun ville have jeg skulle sutte hende. Ok, hun skulle jo være lidt dominerende, så det gjorde jeg da gerne, vi når det hele. Kort efter lagde hun så an til massage. Her plaskede hun en god del olie ud over min ryg, satte sig op og begyndte at massere mens hun straks stak sin pik op i røven på mig. Av, tag det lige roligt, vi har jo masser af tid? Så trak hun sig lidt tilbage, men kun for straks at stikke den op igen. Kiss me, kiss me -you don't want to kiss? spurgte hun så med hovedet så langt væk, jeg umuligt kunne honorere hendes forespørgsel, mens jeg lå på maven. Endnu engang bad jeg hende om at tage det lidt roligt, lad os lege der er jo masser af tid.... Og minsandten om hun så ikke bare stak pikken op igen igen.

Da det havde gentaget sig 4-5 gange,  bad jeg hende stoppe, og sagde det her ville jeg ikke være med til. "Legen" stoppede omgående, og hun blev, om muligt, endnu mere bedøvende ligeglad med mig. Her var der inklusiv et bad gået max 10-12min, så jeg spurgte om jeg ikke kunne få bare lidt af mine penge tilbage. Men selvfølgelig var svaret sorry honey, not possible.
Katalina lover guld og grønne skove i sine annoncer, og også pr sms inden mødet. Det var ikke lige det, jeg oplevede. Jeg er helt klar over der skal to til en tango, men jeg vil vove den påstand, at det ikke kun var det der manglede her. Jeg oplevede Katalina som kølig, uempatisk, ligeglad med kunden og helt ude af stand til at leve op til bare 1/10 af det hun lover i sin annonce.

Jeg vil anbefale at anvende pengene andetsteds, jeg går i hvert fald tilbage til mine "sikre".

Skrevet

Når jeg læser din anmeldelse slår det mig som det første, hvorfor i alverden at du ikke besøger Tina, Tammy og Karen Castro de kender jo dine ønsker, i stedet for at søge nye ts. 

Det måske ej heller pænt at skive det, men jeg fik faktisk det indtryk at du er en lidt "vanskelig" gæst,  hvis der er noget rigtig i det, taler det for at holde sig til de vante TS

Redigeret af TheVoice

Skrevet

En søgning her på eroguide viser meget forskellige anmeldelser. Navnlig en får mogtil at holde mig langt væk.

Så jeg tænker ikke ts er mere vanskelig end så mange andre .

Redigeret af PPE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.