Hop til indhold

DANSKE ANNA

Featured Replies

Skrevet

Lyder underligt , de gange jeg har besøgt Anna har hun været utrolig indlevende og klart en af de bedste jeg har besøgt. 

så virker meget underligt du skrive hun kun er efter pengene.  

Skrevet

En pige med ellers gode anmeldelser og godt rygte.

Og så kommer der en kortfattet kommentar i caps fra en nyoprettet bruger.

Mon det dog får indflydelse på om jeg en dag besøger hende.

Skrevet
Daniel24 skrev, 1 time siden:

Lyder underligt , de gange jeg har besøgt Anna har hun været utrolig indlevende og klart en af de bedste jeg har besøgt. 

så virker meget underligt du skrive hun kun er efter pengene.  

Det er en anden pige i branchen, der er misundelig på min succes, der har lavet opslaget. 
Det er desværre en del af branchen. 

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Det er en anden pige i branchen, der er misundelig på min succes, der har lavet opslaget. 
Det er desværre en del af branchen. 

Misundelse er en grim ting….. jeg har kun hørt godt om dig fra andre piger og kunder. 

Skrevet

Det opslag gav da bagslag hvis personen var ude på at ødelægge noget hehe :D 

Skrevet
  • Author
elcon71 skrev, den 13.9.2024 at 13:45:

Hvem anbefaler du så?

Mette 

Skrevet
Daniel24 skrev, for 23 timer siden:

Det opslag gav da bagslag hvis personen var ude på at ødelægge noget hehe :D 

Det ville være genialt, hvis Anna selv havde lavet opslaget for at opnå den modreaktion :lol:

Man får jo helt lyst til at besøge hende :wub:

Og til de fatsvage: Nej, jeg tænker ikke det hænger sådan sammen, jeg fik bare tanken at det ville være højt spil hvis det gjorde...

Skrevet
Refresh skrev, for 12 timer siden:

Det ville være genialt, hvis Anna selv havde lavet opslaget for at opnå den modreaktion :lol:

Man får jo helt lyst til at besøge hende :wub:

Og til de fatsvage: Nej, jeg tænker ikke det hænger sådan sammen, jeg fik bare tanken at det ville være højt spil hvis det gjorde...

Du har humoristisk sansB)Det er altid godt. 

Men jeg er slet ikke sådan en type, der kunne finde på det:rolleyes: For mig er pli, ordentlighed og respekt for andre mennesker vigtigt. 

Jeg vil ikke kommentere mere på det her opslag. SELVFØLGELIG VED jeg, hvem pigen, der har lavet det her opslag er. Hendes stavefejl i selv simple ord samt ringe evne til at formulere sig skriftligt afslører hende. Plus andre omstændigheder, som jeg ikke vil skrive her, for så kan alle mænd på Fyn og i Hovedstadsområdet regne ud, hvem hun er. Og da jeg ikke er typen, der hænger andre ud, lukker jeg den her. 

Knus og dejlig dag til alle jer der ude. <3
Anna

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.