Hop til indhold
HamDerZ

Thaimassage incl. HJ/BJ af flotte thair piger i Esbjerg?

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg er ret ny herinde, men har allerede fået megen gavn af at læse de forskellige indlæg.

For 2 uger siden prøvede jeg Thaimassagen i Nørregade.

Kan lige give et hurtigt refferat af det i slutningen af mit indlæg.

Men den korte og den lange er, at jeg er 26 år, så jeg kunne godt tænke mig at vide om der er et sted i Esbjerg (eller i nærheden) hvor man kan få en god gang massage af smukke/flotte, gerne unge, thai piger? :)

Hende i Nørregade var i slutningen af 30'erne måske starten af 40'erne og ikke det jeg ville betegne som flot eller smuk.

Men altså, Nørregade.

Stedet ligger dejlig anonymt i en lille baggård.

Da jeg kom ind sad der en ældre thai dame der tog pænt imod mig og jeg bad om en times massage.

Jeg bliver så fulgt oven på af en anden ældre thai dame som så beder mig om penge - Jeg stikker hende 500 kr hvorefter hun kigger på mig og spørger "Good massage?" og laver handjob tegn med hendes højre hånd.

Som sagt var hun gammel og ikke særlig pæn, men nu jeg alligevel var der, så takkede jeg pænt ja tak.

Der blev sat lidt beroligende asiatisk instrument musik på og jeg lagde mig nøgen på sengen.

Hun gik systematisk frem på ryggen, armene og benene hvorefter olien blev tørt af med et varmt vådt håndklde.

Jeg bliver bedt om at ligge mig på ryggen og hun går i gang med benene og armene igen. Mens hun er i gang med benene er hun lige oppe og puffe til lille mand så der kommer liv i ham og giver mig ellers et helt eminent handjob! Det kan jeg satme ikke klage over - Derefter får jeg en gang hovedbundsmassage og bliver bedt om at sætte mig op hvor hun til sidst giver mig en gang massage på skuldrene og så var jeg ellers færdig.

Hvis jeg skal give oplevelsen stjerne, så vil jeg give massagen 3 ud af 6 stjerner og Handjobbet 5 ud af 6 stjerner.

....

Anyawy - det var overskriften det handlede om, så hvis i kender til nogen steder - så sig endelig til! :)

P.s: er der nogen der har erfaring med Chianty? Kan ikke finde ud af om det er med happy ending det de tilbyder? De tilbyder dog ikke thai massage.

Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...