Hop til indhold

Moden kvinde i Sydjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg er på udkig efter en moden kvinde i Sydjylland. 40 - 55 år. Jeg leder ikke efter en plus size kvinde, men hun må gerne have former.

Jeg søger intet kinky, men "bare" GFE-lignende oplevelse.

På forhånd tak!

Skrevet

Hvis du tillader at udvide "Sydjylland" til også at omfatte Flensburg-området kan jeg anbefale:

Blonde curvy Milf

fra kaufmich.com - https://www.kaufmich.com/p/kleinerteufel72?from_place=user_tile

Vi taler dog lidt plus size, men ellers kunne jeg forestille mig hus passer til dine forestillinger. Har besøgt hende et par gange i det sidste års tid, og er aldrig gået skuffet derfra :-)

Især hendes fransk - samt de to store "fordele" :-) - har jeg i bedste erindring ...

Du finder hende i en mindre landsby et par kilometer øst for Flensburg, ret diskret sted, rimelige priser og en fin service - GFE med kys!

Aner ikke om hun taler / forstår dansk, men vil ikke udelukke det. Der kan være lidt udfordringer med at finde et passende tidspunkt - hun er kun på lejlighedsvis / ved siden ar jobbet, men hun opdaterer tiderne i profilen hele tiden.

Go' fornøjelse!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.