Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Victoria, sidste gang hun var her, og nu er hun så i DK igen.

Victoria holder til i et moderne lejlighedsbyggeri i Sydhavnen, hvor man nemt parkerer gratis i et par timer lige rundt om hjørnet.

Vi havde på forhånd skrevet frem og tilbage om, hvad jeg kunne tænke mig og hvilket outfit jeg ønskede, at hun skulle møde mig i. Og hun levede fuldt op til mine forhåbninger, da jeg ankom. Hun er en virkelig køn pige med en imponerende krop! Har man en fantasi om at dyrke sex med Barbie, er Victoria ret perfekt til dette. :)

Der var en, som i en tråd om Victoria herinde antydede, at hun benyttede paryk. Jeg spurgte hende på forhånd om det, hvilket hun blev ret irriteret over. Ikke på mig, men på den person, som startede rygtet. Og jeg kan bekræfte, at hun ikke bruger paryk. Hun har klart et meget dukke-agtigt udseende, men det siger jeg i mest positive forstand. Hun er virkelig lækker og super-fuckable! :P

Hvad sex angår, var det også rigtig godt. Hun sutter pik uden kondom, hvilket hun gør sindsygt godt, og hun var meget villig og med på alle de stillinger, jeg ønskede. Jeg plejer ikke at have problemer med det, men jeg havde desværre svært ved at holde mig hård. Det var ikke Victorias skyld, der som sagt var virkelig lækker og fræk, og det var kun hendes fortjeneste, at jeg overhovedet var i stand til at få den op at stå igen, så jeg til sidst kunne komme oppe i hende i en total nice doggy!

Alt i alt et skidegodt besøg. Victoria er en supersød og professionel pige, der er seriøs omkring sit arbejde. Hun er nem at kommunikere med, snakker godt engelsk og overholder alle aftaler. Klar anbefaling herfra. 

M

Skrevet

Enig med TS, har også besøgt hende en enkelt gang før. Super fin oplevelse :)

Redigeret af Crabman

Skrevet

Hun er bestemt en sød pige! Nok en af de piger som jeg har haft den bedste oplevelse med. Super frisk og positiv, så man næsten bliver forelsket :-)

Hun er virkelig den man ser på billederne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.