Hop til indhold
Lucash

Blomsterbutik eller er det massage...?

Recommended Posts

Vil bare høre om nogen her inde har erfaring fra stedet her:

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=15063

Jeg tænker bare på, om man skal være gartner eller økobonde for at besøge stedet. Det er måske ikke tantra massage de tilbyder men Traktor massage :-P  - nej spøg til side - har nogen været på briksen her ?

Jeg er næsten helt sikker på de også tilbyder massage af din traktor, men så koster det kr. 1000,- i timen  

http://www.valby-thaimassage-nr156.dk/100398268

;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er næsten helt sikker på de også tilbyder massage af din traktor, men så koster det kr. 1000,- i timen

;)

Hvis man træder lidt på speederen, så motoren giver lyd fra sig, så tager de det nok som en hentydning til "ekstra" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man træder lidt på speederen, så motoren giver lyd fra sig, så tager de det nok som en hentydning til "ekstra" :D

Ellers kan de nok selv finde ud af at rode lidt med gearstangen og rasle lidt med nødderne  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers kan de nok selv finde ud af at rode lidt med gearstangen og rasle lidt med nødderne :P

:D

Er der ikke ret mange gear i en traktor ?

Nå, nok off topic fra mig af :-)

Læste du min p.m.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg går ud fra, at der ikke er nogle af jer, som har grønne fingrer og/eller er haveinteresseret :-P siden der ikke er bid.

Jeg var der for 1/2 års tid siden, og fik en ganske fin oliemassage - uden at blive tilbudt det ene eller det andet. En rimelig kompetent moden dame. Men jeg syntes måske, at deres tekst lægger op til lidt mere nu og jeg forstår ikke helt teksten/prisen med massage 1/1 time kr. 1000 - efter de andre priser på andre behandlinger er nævnt ?

Måske der skal handles blomster snart, så kunne man jo smutte forbi :-P

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg går ud fra, at der ikke er nogle af jer, som har grønne fingrer og/eller er haveinteresseret :-P siden der ikke er bid.

Jeg var der for 1/2 års tid siden, og fik en ganske fin oliemassage - uden at blive tilbudt det ene eller det andet. En rimelig kompetent moden dame. Men jeg syntes måske, at deres tekst lægger op til lidt mere nu og jeg forstår ikke helt teksten/prisen med massage 1/1 time kr. 1000 - efter de andre priser på andre behandlinger er nævnt ?

Måske der skal handles blomster snart, så kunne man jo smutte forbi :-P

Ja, det er forår, og løgene skal vel snart plantes? :P:)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bare høre om nogen her inde har erfaring fra stedet her:

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=15063

Jeg er meget glad for at komme på stedet, de prøver altid at gøre det godt for en, og en time er en time.

Min favorit er Marli, hun giver typisk en lang særdeles pirrende oliemassage med afslutning til sølle 500 Kr.

Noi er også OK, men hun er der ikke så tit.

De andre jeg har prøvet er ikke så attraktive, men giver god massage.

(Marli: lille nips, ca. 30-35 år, silicone fin, fin, figur)

-OD
Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg takker OD - jeg må vist få tjekket løgene, om de er klar til... :-P og måske Marli skal tjekke dem - vil tjekke kalenderen.

Rigtig god week-end

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget glad for at komme på stedet, de prøver altid at gøre det godt for en, og en time er en time.

Min favorit er Marli, hun giver typisk en lang særdeles pirrende oliemassage med afslutning til sølle 500 Kr.

Noi er også OK, men hun er der ikke så tit.

De andre jeg har prøvet er ikke så attraktive, men giver god massage.

(Marli: lille nips, ca. 30-35 år, silicone fin, fin, figur)

-OD

Hej OD

Du fik så ikke prøvet SOM det nu åbenbart slår sine folder på Scandinavian Wellness, kan jeg i hvert tilfælde se på billedet og som de også har bekræftet. Hendes billede dukkede op på Woraya for nogle uger siden, men nåede hende ikke, synes hun ser sød ud ;-)

Hun kan ses her

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17803

Hører gerne hvis andre har erfaringer med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...