Fissekarl86 13 Skrevet 11. September, 2024 Jeg havde muligheden for at besøge Szandy baby i tirsdag og må sige hold da op en oplevelse ♥️ Hun var urolig smilene, smuk og har de bedste bryster som er dejlige og bløde at rører ved Jeg møder en pige i døren som ikke er særlig høj (men det betyder ikke noget.) Hun har et smil som varmer og hendes øjne stråler Hun var sød til at spørger meget ind til mig og om jeg ville have er bad som jeg tog i mod Da jeg kom ind i værelset ville hun give mig noget massage og det var hun god til, dejligt stille og rolig lige til hun ligger sig på siden af mig og brysterne kom helt op i ansigtet på mig så kunne jeg ikke holde munden og hænderne for mig selv Her begyndte det frække, BJ som var i mine øjne perfekt og især når hun holde øjne kontaktog hun var ved at få mig til at komme et par gange men fik lige mandet mig op til ikke skyde af for hurtigt Vi lavede en masse stillinger som var frækt fordi hun var god til at have mig i fokus og mine bryst vorte var lidt ømme da jeg gik der fra det gik lidt vildt for sig hertil slut hvor jeg sprøjter ud over hendes bryster Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer til Szandy baby https://nympho.dk/n19149/6608/szandy-baby 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowsky 66 Skrevet 12. September, 2024 Fissekarl86 skrev, for 14 timer siden: Vi lavede en masse stillinger som var frækt fordi hun var god til at have mig i fokus og mine bryst vorte var lidt ømme da jeg gik der fra det gik lidt vildt for sig hertil slut hvor jeg sprøjter ud over hendes bryster Totally agree dude!!! A session with her, can turn into a wild experience 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg