Hop til indhold

Erfarende Skønne Anette

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaring med Erfarende Skønne Anette?

https://annoncelight.dk/showad/410133

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der slet ingen der har nyt omkring Anette endnu?

Skrevet

I må tage en for holdet hver, så kan I sammenligne

Skrevet

Har lige skrevet til hende med 3 små spørgsmål, men hun svarede bare hurtigt med en kort sms med svar på det første. Og min første tanke er at hun nok ikke er dansk som jeg troede.

I min korte tid med GPer er jeg allerede blevet snydt af det en gang og er dermed nok blevet mere mistænktsom.

Er der andre der har prøvet at skrive til hende?

• 1 month later...
Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 10.10.2024 at 18:32:

Har lige skrevet til hende med 3 små spørgsmål, men hun svarede bare hurtigt med en kort sms med svar på det første. Og min første tanke er at hun nok ikke er dansk som jeg troede.

I min korte tid med GPer er jeg allerede blevet snydt af det en gang og er dermed nok blevet mere mistænktsom.

Er der andre der har prøvet at skrive til hende?

Måske jeg besøger hende i dag, har skrevet lidt med hende, men det lyder mærkeligt ingen har besøgt hende.

med baggrund i jeres skriv, vil jeg have en plan B, der er ikke mindre end 5 piger på motellet i dag, så der burde være muligheder nok, både til plan b,c, og D. 
plan B vil blive Nina, og plan C fransiska

Skrevet
Servciesboy skrev, for 2 timer siden:

Måske jeg besøger hende i dag, har skrevet lidt med hende, men det lyder mærkeligt ingen har besøgt hende.

med baggrund i jeres skriv, vil jeg have en plan B, der er ikke mindre end 5 piger på motellet i dag, så der burde være muligheder nok, både til plan b,c, og D. 

Jeg har ikke besøgt hende, fordi første gang at jeg skrev til hende, var hendes svar lidt træls. Og anden gang jeg skrev kom der slet ikke noget svar. Så det virker som om hun ikke vil have besøg af mig.

Og jeg skriver altid pænt til en gp, så jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert.

Skrevet
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Husk at skriv hvordan hun er, hvis du får besøgt hende :)

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 13.11.2024 at 16:45:

Husk at skriv hvordan hun er, hvis du får besøgt hende :)

Nej jeg kunne ikke få tiden til at hænge sammen, men et møde efter kl 15, men jeg undre mig lidt over, at jeg sender 3 spørgsmål til hende, i samme sms, hvor jeg spurgte på kys og superfrance, samt om hun var dansk, det sidste svarede hun på, men jeg fandt en anden god løsning

Skrevet
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

Nej jeg kunne ikke få tiden til at hænge sammen, men et møde efter kl 15, men jeg undre mig lidt over, at jeg sender 3 spørgsmål til hende, i samme sms, hvor jeg spurgte på kys og superfrance, samt om hun var dansk, det sidste svarede hun på, men jeg fandt en anden god løsning

Det svarede til min første oplevelse med at skrive til hende. Jeg havde også nogle få simple spørgsmål, hvor hun så meget kort svarede på det sidste.

For mig er det bare vigtigt at få præcise svar på mine spørgsmål, før jeg aftaler et besøg, selvom jeg også godt kan se at det kan være træls for en gp der får mange henvendelser fra mulige kunder med spørgsmål og skal bruge meget tid på at svare på dem.

• 2 months later...
Skrevet

Er der nogen som har besøgt Anette og kan berette herom? 

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
madyrne skrev, den 17.1.2025 at 20:42:

Er der nogen som har besøgt Anette og kan berette herom? 

Erfaret tidligt i morges - hun har under anden profil huseret i Løkken når hun var nordfjords, da hun havde “vores” sms udveksling fra dengang, da hun svarede vi havde mødtes før :o, hvilket er bekymrende i min optik!

derfor valgte jeg pænt takke nej af den årsag! Og bad hende slette “vores” sms historik eller hvor nu hun havde det registeret!

Skrevet
cock4woman_only skrev, 1 time siden:

Erfaret tidligt i morges - hun har under anden profil huseret i Løkken når hun var nordfjords, da hun havde “vores” sms udveksling fra dengang, da hun svarede vi havde mødtes før :o, hvilket er bekymrende i min optik!

derfor valgte jeg pænt takke nej af den årsag! Og bad hende slette “vores” sms historik eller hvor nu hun havde det registeret!

Hvordan var hun dengang?

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan var hun dengang?

Det var vel okay - men vil være ærlig, det er svagt jeg helt kan huske oplevelsen i dag, sorry

Skrevet
cock4woman_only skrev, for 21 minutter siden:

Det var vel okay - men vil være ærlig, det er svagt jeg helt kan huske oplevelsen i dag, sorry

Det er nok et tegn på at hun ikke er noget særligt :)

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 4 minutter siden:

Det er nok et tegn på at hun ikke er noget særligt :)

Muligt - det kan jo også værre vi ikke havde kemi ?

- hvor andre GP siger det klik og så er det hubba hubba… derfor vil jeg ikke give plus eller minus!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.