Hop til indhold

Blondie36 - Randers

Featured Replies

Skrevet

Ja  har besøgt hende nogle gange. Hun er sød og rar. Og god nok til mig. Besøgt hende flere gange 

Skrevet

Tak til Trucker og den dengamlejyde for at give det sidste skub til at besøge hende :)

Jeg sidder nu og venter på at skulle med tog og togbus hjem til Aalborg efter et rigtig dejligt besøg hos hende i Randers. Og må sige at jeg gerne tager tog og togbus for at besøge hende igen :)

Hun er en skøn blanding af lidt uskyldig på overfladen og pæn kinky når man kommer i gang :) Det eneste der mangler er muligheden for at komme i hendes mund.

Jeg ved allerede, at jeg næste gang skal prøve fist med hende. Jeg er simpelthen for spændt på hvordan det kan lade sig gøre, når hun er så stram :D

Skrevet

Det lykkedes mig at fiste hende, blidt og forsigtigt i starten. Kan kun give dig ret hun er en frækkert når man først er igang.

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 11 minutter siden:

Det lykkedes mig at fiste hende, blidt og forsigtigt i starten. Kan kun give dig ret hun er en frækkert når man først er igang.

Før i dag havde jeg faktisk aldrig tænkt på det med fistning, men jeg nævnte for hende, at jeg synes at det er vildt at hun kan klare at blive fistet, og så forklarede hun hvordan det foregår.

Ja det overraskede positivt :) Hun er også utrolig nem at snakke med.

• 2 weeks later...
Skrevet

Annoncen er væk, nogen der ved om hun har anden annonce eller måske ikke altid er på?

Skrevet
B Skov skrev, for 8 timer siden:

Annoncen er væk, nogen der ved om hun har anden annonce eller måske ikke altid er på?

Hun holder heldigvis kun pause. Så det er bare med at holde øje med Annoncelight.

Skrevet
B Skov skrev, den 23.9.2024 at 07:31:

Så er hun tilbage igen 

https://annoncelight.dk/showad/404938

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.