Lenovo 0 Skrevet 11. September som lovet tidligere endnu en anmeldelse på den gamle Chili gamle ja hun har jo da været på i et par år harværet hos hende mange steder hun flytter jo lidt rundt som alle andre gør i denne verden Men besøgte hende sidst i Horsens og nu i Kolding have denne gang booket 1 1/2 time med fuld pakke altså også anal fornuftig pris lige som alle de andre Thai piger Hun modtog mig som altid med et stort smil og frisk påklædning kys med det samme og så igang med det samme af med tøjet og hun starter med at sutte men her er det nok chili s svageste side hendes blow er ikke så godt som NOOK i vejle eller andre Thaier Her er det dig selv der skal give løs, nå videre Hun er rigtig go til cowgirl hun nyder at ride hårdt så i den goe gamle på ryggen her elsker hun og så at blive slikket og tage meget hårdt " hun siger DU slikker godt og fuck dybt" og så ja det som hun er rigtig go til at tage den i doggy først hårdt i pussy hun skriger når hun kommer men her fortsætter du videre til numsen og ja hendes hul er efterhånden godt udvidet . Chili nyder at have masse af sex hun er ikke til at mætte efter 1 1/" time er hun stadig klar til du giver hende en hånd op i pussy. Chili er umættelig næste gang kommer vi to fyre for at se om vi kan køre hende træt. Chile er en Thai der gør dette for penge og som hun siger betaler du 10.000 eller mere DU HAR MIG FRIT HELE NATTEN Og så er det uden Gummi hvis du har lyst. Så i skala er hun stadig en 10 er Men hun bruger nu alt for meget make up for at se godt ud, hun er ved at komme op i alder kan man mærke på hende Så skulle der være nogen som har prøvet hende to fyrer ja så anmeld gerne denne fornøjelse https://annoncelight.dk/showad/397339 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 29 Skrevet 11. September Hvordan er hendes priser FP 60/90, svært lige at blive klog på hvad det indeholder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 20. September Er chili lidt chuppy ? de ligner det lidt på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 20. September (edited) Et skud fra hoften, hvor gammel er hun så? Hvordan er brysterne, Er de bløde og krammevenlige? Redigeret 20. September af dfreak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 21. September dfreak skrev, for 9 timer siden: Et skud fra hoften, hvor gammel er hun så? Hvordan er brysterne, Er de bløde og krammevenlige? Hvis jeg ikke husker forkert så er hun midt/sidst i fyrrerne ... Jeg husker hendes mave som værende blødere end brysterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kelly 2 Skrevet 28. Oktober Har prøvet at få en aftale med hende flere gange uden held. Hun siger hun kommer til Kolding men ikke hvornår- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg