Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude i forhold til min tidligere opslag, så har jeg tidligere besøgt Samanta og Sara. Igen der er gået noget tid ;) 

Jeg kan huske, at jeg faldt over Samanta og Sara C, men lidt ærgerlig over at de ikke tilbyd anal, men sådan er det af og til. Jeg havde svært ved og vælge, så jeg startede Sara C.

Sara C: 

Jeg valgte Sara C som den først, men kun fordi hun lignede en af min veninder, så jeg bestilte 30 min :D. Da jeg endelig mødte hende, så tænkte, at hun havde en dejlig krop med gode former. Vi tog af og hun gav mig BJ, derefter missionær. Hun var lidt stille og passiv, men det påvirker mig ikke så meget. Vi skiftede til sidst doggy. - Om hun stadige er 21 kan jeg godt være lidt i tvivl om, men hun er nu en dejlig stille kvinde. Det kan være i oplever noget andet? :) 

https://annoncelight.dk/showad/410597

Samanta:

Jeg er lidt i tvivl, om jeg har besøgt hende... Hvis jeg har, så har hun fået taget nye billeder siden sidst... Men hendes tattoo virker bekendt. Hvis jeg husker hende, så var hun dejlig og være sammen med! Tror jeg husk hendes bedst med Deepthroat, men jeg overvejer besøg hende, så jeg får genopfrisket hukommelsen, selvom jeg er en ung gut :P

https://annoncelight.dk/showad/390470

Uanset hvad, så overvejer besøg en af dem, når jeg lige får tid til det:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Violette blakk skrev, for 20 timer siden:

Har du noget mod at dele hvor gammel du er nu hvor du siger du er en ung gut? Bare lige for at sammenligne med mig selv 

Tag det i PM. Det er ikke relevant for anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...