Hop til indhold
Jernet

Wendy Horsens - nogle nye erfaringer?

Recommended Posts

Hej folkens.

https://annoncelight.dk/showad/275452

Jeg har besøgt Wendy for cirka 2 år siden, hvor det var en rigtig god oplevelse, jeg flere gange har overvejet at gentage.

I sidste uge var hun i Vejle, jeg skrev en besked til hende, men den svarede hun aldrig på.
Nu er hun så i Horsens, og jeg kunne læse i en tråd den anden dag at en bruger herinde fra var blevet brændt af, af hende.

Er der nogen der har dugfriske beretninger om hende, og kan fortælle om hendes service stadig er god?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens.

https://annoncelight.dk/showad/275452

Jeg har besøgt Wendy for cirka 2 år siden, hvor det var en rigtig god oplevelse, jeg flere gange har overvejet at gentage.

I sidste uge var hun i Vejle, jeg skrev en besked til hende, men den svarede hun aldrig på.
Nu er hun så i Horsens, og jeg kunne læse i en tråd den anden dag at en bruger herinde fra var blevet brændt af, af hende.

Er der nogen der har dugfriske beretninger om hende, og kan fortælle om hendes service stadig er god?

Der er virkelig mange anmeldelser af hende herinde. 

Hendes service er stadigt høj klasse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedensted skrev, for 1 time siden:

Der er virkelig mange anmeldelser af hende herinde. 

Hendes service er stadigt høj klasse :)

Jo jo, dem har jeg også læst, men det var nye erfaringer, altså hvordan hun er lige pt.

Har du selv været der for nylig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende igennem mange år, og sidst var i søndags og her fik jeg, som altid, en rigtig, rigtig god oplevelse. Blowjob uden, CIM og kys… Jeg har lagt mange penge i hendes lommer, og der er grund til, at jeg kommer tilbage. Hun er GFE med PSE, og hun ved hvad jeg kan lide og omvendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige været et smut forbi wendy, til endnu en herlig oplevelse, men hold da op hun snakker, tror hun kunne snakke en hel time væk hvis hun fik lov, men det fik hun ikke lov til, hun fik fløjten stoppet i munden, så var der fred lidt, og jeg kunne lege med den fænomenale bryster, de er store bløde og lige til at lege med, hun har tabt sig lidt siden mit sidste besøg, så hun har en helt flad mave og en lækker fast men okay stor røv.

jeg kommer sikkert igen næste gang hun gæster Herning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...