Jernet 957 Skrevet 10. September, 2024 Hej folkens. https://annoncelight.dk/showad/275452 Jeg har besøgt Wendy for cirka 2 år siden, hvor det var en rigtig god oplevelse, jeg flere gange har overvejet at gentage. I sidste uge var hun i Vejle, jeg skrev en besked til hende, men den svarede hun aldrig på. Nu er hun så i Horsens, og jeg kunne læse i en tråd den anden dag at en bruger herinde fra var blevet brændt af, af hende. Er der nogen der har dugfriske beretninger om hende, og kan fortælle om hendes service stadig er god? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 285 Skrevet 10. September, 2024 Jernet skrev, for 3 timer siden: Hej folkens. https://annoncelight.dk/showad/275452 Jeg har besøgt Wendy for cirka 2 år siden, hvor det var en rigtig god oplevelse, jeg flere gange har overvejet at gentage. I sidste uge var hun i Vejle, jeg skrev en besked til hende, men den svarede hun aldrig på. Nu er hun så i Horsens, og jeg kunne læse i en tråd den anden dag at en bruger herinde fra var blevet brændt af, af hende. Er der nogen der har dugfriske beretninger om hende, og kan fortælle om hendes service stadig er god? Der er virkelig mange anmeldelser af hende herinde. Hendes service er stadigt høj klasse :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 957 Skrevet 10. September, 2024 Hedensted skrev, for 1 time siden: Der er virkelig mange anmeldelser af hende herinde. Hendes service er stadigt høj klasse Jo jo, dem har jeg også læst, men det var nye erfaringer, altså hvordan hun er lige pt. Har du selv været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 981 Skrevet 10. September, 2024 Jeg har besøgt hende igennem mange år, og sidst var i søndags og her fik jeg, som altid, en rigtig, rigtig god oplevelse. Blowjob uden, CIM og kys… Jeg har lagt mange penge i hendes lommer, og der er grund til, at jeg kommer tilbage. Hun er GFE med PSE, og hun ved hvad jeg kan lide og omvendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 957 Skrevet 10. September, 2024 Fedt, håber hun bliver nogle dage endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 196 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg har lige været et smut forbi wendy, til endnu en herlig oplevelse, men hold da op hun snakker, tror hun kunne snakke en hel time væk hvis hun fik lov, men det fik hun ikke lov til, hun fik fløjten stoppet i munden, så var der fred lidt, og jeg kunne lege med den fænomenale bryster, de er store bløde og lige til at lege med, hun har tabt sig lidt siden mit sidste besøg, så hun har en helt flad mave og en lækker fast men okay stor røv. jeg kommer sikkert igen næste gang hun gæster Herning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg