Hop til indhold

Anastasia Doll Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Hun ser vanvittig lækker ud!! 
hun måtte godt lægge mig i håndjern !! 

håber på en anmeldelse . 

Skrevet
mandfralyngby skrev, for 13 timer siden:

ville ønske hun var ægte, men der er et eller andet i mig der siger hun er fake

Der er billeder i den annonce som er fra/tæt på det hus i Rødovre hvor andre også holder til.

Huset har Annastasya domina og diverse damer på stedet så tænker hun er ganske ægte.

Har selv besøgt er par af de værelser der er i det hus ;)

Skrevet

Jeg lægger også lige billet ind her.

Er der en bror der tager en for holdet? For hold da k… hvor kunne man godt tage en tur på hende.

jeg gad også godt at vide hvad hendes priser er (generelt frustrerende når der ikke er menukort)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun ser sindssygt sexet og dejlig ud på billederne.

Jeg vil enormt gerne kneppe med hende, men hun har hverken reageret på sms eller whatsapp som jeg har sendt.

Der må da være nogen som har besøgt hende og som kan sige noget meningsfuldt, udover ham som blev afvist, ham som synes at hun ser fræk ud og ham som skrev at hun var skæv og uvasket i denne her tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/184680-anastasia-doll-r%C3%B8dovre/ 

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, den 1.10.2024 at 23:13:

Hun ser sindssygt sexet og dejlig ud på billederne.

Jeg vil enormt gerne kneppe med hende, men hun har hverken reageret på sms eller whatsapp som jeg har sendt.

Der må da være nogen som har besøgt hende og som kan sige noget meningsfuldt, udover ham som blev afvist, ham som synes at hun ser fræk ud og ham som skrev at hun var skæv og uvasket i denne her tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/184680-anastasia-doll-r%C3%B8dovre/ 

Har du hørt noget retur endnu ?

Skrevet

Nej ingenting 

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan se hun stadig opdatere sine billeder .. er der stadig slet en der kan byde ind med info/besøg fra hende … hun er jo ufatteligt smuk og fræk..

• 2 weeks later...
Skrevet

Helt vildt hun har været her så længe med ægte billeder.. og ser ud som en Barbie trans at ingen endnu har fået et besøg i hus?? 
jeg håber stadig på erfaringer fra jer 

• 3 weeks later...
Skrevet

Besøger hende om en måned hvis hun bliver i kbh til jul.

Skrevet

I Juli måned da jeg var på vej hen til Huset i Rødovre for at besøge Domina Anastasia da mødte jeg hende på vejen. WAUW en lækkerbisken. Vendte mig flere gange om for at lure på hendes røv i hendes stramme Jeans. Fik at vide bagefter af Domina hvem hun var. Kan ikke få hende ud af mit hoved. Så hun er altså ikke fake !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.