Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg hos Katy og vil starte med at sige at hun er en flot kvinde og har nogle dejlige bløde bryster. 
Hun er sød, smiler og virker i mødekommen når man kommer. 
Hun spørger ind til om vi skal starte med et BJ med kondom på og 
der tænker jeg yes Sir lets do it, vi kommer i gang og det går Ok og man sige det er hun god til. Men efter det virker det som om vi er kommer til en fabrik hvor man skal hurtig ud af døren igen. 

Hun rider i 3 minutter også skiftede vi stilling til missionær, hun er dejlig stram men man kan mærke man skal hurtig videre så hun kan tage i mod den næste kunde, hun virker ikke tilstede og sagde tiden snart var brugt så vi nåde kun bj, Ridning, missionær stilling og hj. (Fedt eller not)

Hun puttede så meget glide creme på sine hænder at jeg ikke kunne mærke noget og personligt hader jeg falske stønne lyde men de var meget tydligt her og igen var hun ikke til sted, hun forsøgte ikke at sætte mig i centrum kysse eller bide lidt i mit bryst vorte for at få mig ind i kampen. 

Så snart jeg var færdig så var det hej hej vi ses. 

Jeg vil personligt sige at hvis i har 700kr som skal brændes af så brænd dem ikke af hos Katy. 

Jeg betalte for 30 minutter og fik kun 18 minutter totalt. 

Så må sige at man sidder med en meget flad følelse efter at være på besøg hos Katy fordi du må heller ikke ikke rigtig rør hende kun holde hende på røven.

https://nympho.dk/n2373/1325/sweet-katy-new-cute-girl#profile-review

Skrevet

Tak for advarslen - jeg kunne sagtens være blevet fristet af de babser :-)

K

Skrevet

Anmeldelserne af hende er blandede.

Ked af at du ikke fik det du havde håbet og forventet.

Jeg er nærmest blevet fast kunde, og synes at jeg kender hende bedre og bedre. Og omvendt også.

I starten virkede hun usikker, og spurgte hele tiden "are you ok?" og efter dansen "are you happy?"

Nu efter flere møder ved hun om jeg er ok, og om jeg er happy, så hun spørger ikke så meget mere.

Jeg vil ønske for hende, at hun ville tro mere på sig selv. Måske ved at gå på kursus i GP. Som sagt danser hun og jeg godt sammen uden nogen træder på hinandens tæer.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

At sige at anmeldelserne er blandede er en sandhed med modifikationer. Nice and easy er vist den eneste der er tilfreds med hendes præstationer. Stort set alle andre, der har besøgt hende, dumper hende og har gjort det ihvertfald de sidste 5-10 år jeg har læst med herinde. Jeg vil gå så langt som at sige at uden hende bryster ville hun stort set ikke have nogen besøgende og måtte samle flasker på gaden. Men dejligt at hun ihvertfald har en tilfreds kunde i Danmark efter så mange år her.

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 29 minutter siden:

Men dejligt at hun ihvertfald har en tilfreds kunde i Danmark efter så mange år her.

...og det er mig. :) Jeg kan måske få hende næsten for mig selv :)

Nej, spøg til side. Men der må også være andre vil jeg tro, ellers kan hun vel ikke holde den kørende alle disse år som hun har været her?

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.