Hop til indhold
jakabov

søger buttede piger i midtjylland

Recommended Posts

Har du prøvet dem alle sammen? :)

Malene har jeg prøvet, meget dejlig dame, men svær at få til at passe med de tider hun er aktiv :(

Hvordan er deres bj skills?

Jeg er ikke så vild med at komme på klinik, så skal nok helst være noget privat noget :)

Redigeret af jakabov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du prøvet dem alle sammen? :)

Malene har jeg prøvet, meget dejlig dame, men svær at få til at passe med de tider hun er aktiv :(

Hvordan er deres bj skills?

Jeg er ikke så vild med at komme på klinik, så skal nok helst være noget privat noget :)

Nej, jeg har ikke prøvet nogen af dem, da jeg har rigelig med buttet til daglig :sad:  - foretrækker derfor kun at betale for unge og/eller velholdte slanke kvinder  :P

Malene er privat og Pleazurezone er kun med tidsbestilling - men hvad er der galt ved at gå på klinik?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvet tinatoez for et år siden. Det var meget diskret, og hun går selv meget op i diskretion. Selve adressen får man således først, når man befinder sig i nærheden, så du skal ikke være bange for at møde mig på vejen ud :-)

Tinatoez har lidt til gården og gaden, men på en sådan måde, at hun stadig er fræk og feminin.

Det er god og gedigen sex, hun leverer. BJ / fransk er ikke min favorit, så jeg kan faktisk ikke huske, at hun havde 'lillebror' i munden. Men missionæren - min favorit - var godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget genert, så jeg syns ikke det er rart hvis man møder en anden der er på vej ud eller ind når man er færdig :)

Jeg har besøgt mange klinikker og kan kun erindre en enkelt gang at have mødt en anden på vej ud, men det var også et sted, hvor jeg afstår fra at bestille tid, da jeg har erfaring for at pigerne på stedet ikke altid er så interessante - så jeg vil ikke være bundet af at have bestil tid og så bare gå igen.

Som regel besøger jeg kun steder, hvor jeg kan bestille tid, så jeg også kan undgå det, som jeg også af og til ser: 2 - 3 mænd der vandrer op og ned ad den samme gade, kigger på vinduer og holder øje med DØREN, for at holde sig klar til at være nærmest og springe hurtigst til, når den forrige kunde lukkes ud. 

Om det er privat eller klinik er i mine øjne ligegyldigt - bare man kan bestille tid hos den udvalgte og regne med at den overholdes. Steder, hvor pigen ikke er kontaktbar/ledig til aftalt tid, man er kørt langt og har måttet omarrangere/tilpasse andre aftaler, er bare ikke steder/piger man sådan lige gider besøge igen foreløbig  :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er buttet jo et vidt begreb :-)

Men Janne fra Bjerringbro kan bestemt anbefales, og hun har da lidt på sidebenene :-)

http://www.voksenlisten.dk/janne

Kender dog ikke hendes aktuelle domicil, har kun besøgt hende et par gange, dengang hun var aktiv i det sønderjyske.

Meget sød og indlevende pige, især hendes blowteknik er ikke at foragte ...

Noget helt andet er Hanne fra ca. Vejle - hun opfylder til fulde kravet om "buttethed":

http://www.voksenlisten.dk/bakkely90

Jeg har desværre aldrig truffet hende (tidsproblemer fra min side), men kontakt med hende pr.  telefon / mail var pæns og sober, hun virkede seriøst nok.

Skal ta' mig sammen og køre derhen snart :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse, jeg vil gerne møde dig og din veninde, men jeg har svært ved at finde ud af hvornår i er der begge to?

krammer M

uh .. tænk at ingen er kommet på mig...

slikkesisse... skuffende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...