Hop til indhold

Fribillet til bordelbesøg

Featured Replies

Skrevet

For mange år siden havde jeg fået fat i sådan en fribillet, og tog den med til en af de populære piger i Århus. En pige jeg ofte besøgte, og vurderede hende som rimelig intelligent og med god humoristisk sans, men den her, den forstod hun ikke lige. Hun sad længe og stirrede på den, og vidste ikke rigtig, hvordan hun skulle takle den. Jamen hvor skal jeg få pengene, sagde hun. Jeg måtte så forklare, at det blot var en joke, og tog så et par gyldige pengesedler frem.

Åhhh disse minder :)

Frikort.jpg

Skrevet

Sådan tage pis på pigerne :).

Det gør jeg ofte, det er nemmest ved humiliation, hvor man bare leger med dem, jeg har et par eksempler.

1) en pige der under legen sagde "du kan sikkert ikke fylde mig med sperm med sådan en lille pik.

- mig der simulerer en orgasme, og kramper nærmest, der kom ikke noget, for jeg var ikke kommet, hun fik sådan en dårlig samvittighed kunne man se i hendes øjne, hvorefter jeg var flad af grin og sagde "undskyld, men jeg kunne altså ikke lade være", heldigvis var hun en frisk type.

2) samme pige, et par uger senere: hvis jeg så dig i byen, vil jeg ikke tage dig med hjem med sådan en lille pik!

mig: det tror jeg ikke på

Pigen: prøv at se den, den er lille! 

Mig: du kan ikke vide den er lille før jeg er nøgen foran dig, altså think a little! 

3) mig der fortæller pigen: altså mine grænser er børn, dyr og geder.

Pigen: hvorfor geder?

Mig: underligt dyr, har du set en geds øjne? Totalt boner killer! 

Pigen 20 minutter senere: hvad så din lille hund er du liderlig?

Mig: jeg sagde jo at mine grænser er dyr!

Pigen: det var i overført betydning! 

Mig: i know, jeg kunne bare ikke lade være...

Men jeg laver kun sjov med de piger jeg kan mærke kan tage det.b

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.