Hop til indhold

Spanske MILF Lucia i Odense - HOT

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/385677

Jeg besøgte Lucia for 4 gang her til formiddag - 2 gange da hun var her sidst en uges tid tilbage i maj. 
Hun har med rette fået gode anmeldelser både i det Jyske og på Sjælland, hvor jeg kan fornemme hun er savnet. Hun bliver også savnet i Odense, men hun har lovet at komme igen. Hun har sidste dag i Odense i morgen, så Be Quick or be Dead.  Fin lejlighed i Odense M i nærheden af Lidl på vejen til afkørsel 50 Odense SØ. 
Hun er til dato den bedste GP jeg har besøgt. Stor indlevelse og nærvær=service helt i top. Dejligt blowjob, fantastisk sex. Jeg er taknemmlig for muligheden for at være sammen med en så velskabt og smuk kvinde. Jeg må se at få lært det spanske sprog, da sprogbarrieren godt kan udfordre. Hendes engelske er som hun skriver ikke er det bedste. 
Nu er hun også anmeldt på Fyn med den bedste anbefaling herfra. Det fortjener hun. Pas godt på hende drenge.

• 1 month later...
Skrevet

Er der tilfældigvis nogle som ved, hvornår Lucia er tilbage i Danmark? Hun er fantastisk 

• 1 month later...
Skrevet
nike10 skrev, den 4.12.2024 at 09:39:

Er der nogen der har hørt om hun snart kommer tilbage ? ;-)))

Hun er tilbage.

Skrevet

Har lige skrevet med hende, hun landede i Odense i går og i januar er hun i Aalborg :-P

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Så er dejlige Lucia besøgt igen på adressen i Odense M.

Hun yder stadig en fremragende service og har styr på det hun laver. Tidsbestilling og aftaler klares uden problemer. Stedet har nem parkering og du bliver altid guidet af Lucia, så du kommer til hendes lejlighed uden problemer.

Jeg er altid spændt og lidt nervøs, når jeg møder hende, men det ændrer sig straks, når jeg bliver mødt med kys og kram. Stemningen er i top. Hun får mig til at føle mig som en konge og hun ved lige hvordan, hun skal tilfredstillende en mand. Elsker hendes spanske gloser og hendes smukke grin og smil, når hun kan se at jeg ikke forstår hendes gloser. Det er dejligt befriende og livsbekræftende at høre hendes latter. Lucia er en stjerne og hun giver så meget igen. Kan mærke hun nyder opmærksomheden fra tunge og hænder på hendes dejlige veltrænede krop. Jeg vil unde alle mænd, at de kan få sådan en oplevelse en gang i mellem. Jeg kan kun anbefale at få en aftale med den skønne gudinde Milf Lucia. Jeg glæder mig i hvert fald til, at hun kommer til Odense igen. 

• 1 year later...
Skrevet

Hejsa

Er der nogen der ved hvornår denne skønhed er tilbage i DK ?

Hun er savnet ;-))

Skrevet
  • Author

Hejsa 

Skrev sammen med hende kort før hun rejste start december. 
Der var svaret at hun ikke vidste hvornår hun landede i Odense igen og der ville gå 2 måneder mindst.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Så er hun tilbage i Odense ;-) Mums

Er der nogen der har været forbi og vil fortælle lidt om oplevelsen ?

;-)

Skrevet

Hej Nike10 & Co.,

Jeg har været forbi hende tidligere på ugen, og det var mit tredje besøg hos hende.

Tænker ikke jeg vil komme så meget ind på selve oplevelsen andet, end hun er en hot milf set ift. alder osv.

Hun er her en uges tid endnu, inden turen går videre og tænker selv, at jeg nok skal forbi hende en gang mere.

Også en klar anbefaling herfra.

Skrevet

Jeg besøgte Lucia i går torsdag. Jeg havde købt 30 min med full service, som hun kalder det
Hun har en utrolig lækker krop og dejlige store "plasticpatter" Der er lige en god håndfuld at tage fat i, når du stå bagved hende. MUMS !!
Hun er meget påpasselig med sin krop og sit udseende. Hun kan lide at se lækker ud og det gør hun. Fik hun en pose over hovedet, så kunne i godt bilde mig ind, at hun var 20 år ynge.
Jeg blev overrrasket over hvor petit hun er. Hun er mindre end jeg havde regnet med og åleslank. Hun er i den grad fiitnesstrænet.
Jeg fik et velkomstkys og vi stod og kælede lidt, så var det i bad med mig. Jeg havde været i bad, lige inde jeg tog af sted for at besøge hende. Der var ingen kære mor. I bad med mig . Tænderne skulle også børstes. Renlighed frem for alt. Det kan man ikke argumentere imod.

Ind på sengen med os, og så fik jeg lov til at forlyste mig med hendes krop. Hun var skøn, nærværende og imødekommende. Der var øjenkontakt og flirt hele vejen.
Det var dejligt. Hun gav sig virkeligt hen til mig 😍. Til slut gik hun på knæ og motog et facefuck som afslutning. 😍😍😍Ja ja det er min ting. Det tænder jeg virkeligt på.
Jeg giok derfra med et stort smil på læben. Alt i alt en oplevelse "til UG med kryds og slange", som sagde en gang.
Hun er i Odense en lille uges tid endnu, så hvis du ikke har besøgt hende, så har du stadig en chance

Eneste minus ved oplevelsen var, at hendes badesæbe havde en besynderlig kvalm lugt, som hang ved mig resten af dagen. Den brød jeg mig virkelig ikke om. Jeg var nødt til at tage et bad for at slippe af med den 🙁

Redigeret af Havkatten

• 5 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.