Hop til indhold

Ann giver en virkelig god massage

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Ann forleden dag. Jeg havde brug for en god omgang sports massage, oven på hård træning. Alice som har stedet i Virum anbefalede Ann. Jeg får ikke hverken procenter eller andre naturalier, men den massage jeg oplevede - er i min all time top 5. Jeg har frekventeret dygtige thai massører igennem mange år, bl.a pga en prolaps i ryggen. Jeg var lidt spændt på Ann’ s evner. Hun overraskede mig, hun fandt og identificerede alle mine skavanker. Jeg fik en mellem hård massage, der løsnede muskulaturen op efter træning, hun behandlede/løsnede spændinger omkring min prolaps og fixede muskel og ledsmerter. Jeg er meget overrasket. Ann sagde noget morsom under massagen; ‘ hvor er det dejligt at bruge sin uddannelse på rigtig massage, de fleste vil hellere ha’ noget andet’. Ann er en smuk kvinde måske 30 år. Ingen forsøg på mersalg. 110% tilfreds med massagen. Gentagelsesfaktor 100%

Skrevet

Dejligt du fik en god massage, men hun kan da ikke være overasket over at folk også vil have noget andet, med de billeder -:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan kun tilslutte mig, Ann giver god massage og har en meget positiv energi.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om Alice eller Ann tilbyder mere end blot massage?

Skrevet
  • Author
duved97 skrev, for 20 timer siden:

Nogen der ved om Alice eller Ann tilbyder mere end blot massage?

Du skal ikke regne med mere end massage af Alice - den er til gengæld god. Men det er jo ikke forbudt at booke tid hos Alice, og spørge til mulighederne. Hos Ann kan du få mere end massage :wub:

Skrevet
Zen245 skrev, den 27.9.2024 at 09:06:

Hos Ann kan du få mere end massage :wub:

...Og det gør hun også rigtig godt ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Ann er der desværre ikke mere. Håber hun kommer tilbage 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der ved hvor Ann er? Hun skulle være et andet sted nu

• 7 months later...
Skrevet

Ann (or she uses a different name) is available for a short time. The shop is located on Vangede Bygade, opposite Super Brugsen. Just call the shop and ask for Ann.

I booked B2B for an hour and didn't ask for any extras. It was as relaxing and erotic as it was in Virum long ago.

Ann would also be willing to have sex with a condom, but probably only with clients who meet her criteria.

I highly recommend her for massages... maybe a little more is always possible.

WOW, she is a sexy lady.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.