Hop til indhold

Recommended Posts

En måske advarsel:  https://nympho.dk/n19750/6789/sexy-adelina

Havde en tid med hende i dag, alt lød fint, men da jeg dukkede op aftalte tid og sted var der så ingen kontakt længere. Lidt spild af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen om hende. Skrev selv med hende igår, og fik bestemt et rigtig dårligt indtryk.

Hun kan ikke særlig meget engelsk umiddelbart, hun forstod slet ikke ret simple spørgsmål. Og da jeg sagde jeg ikke var interesseret og ikke ville have en aftale. Skrev hun så følgende flere gange "you come now" "why not come" 

Da jeg så igen igen igen måtte forklare hun ikke var det jeg ledte efter, tilbød hun så at lave en discount. Alle mine alarmklokker ringede her. 

Tvivler stærkt på man får en god oplevelse hos hende. Men hvem ved :lol:

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser for godt ud til de priser, og anal og hele pivtøjet. Havde næsten en aftale med hende men sprang også fra, alle alarmklokker ringer…. Er dog mega nysgerrig hvis en gad at tage en for holdet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 1 time siden:

Hun ser for godt ud til de priser, og anal og hele pivtøjet. Havde næsten en aftale med hende men sprang også fra, alle alarmklokker ringer…. Er dog mega nysgerrig hvis en gad at tage en for holdet ;)

Tror måske der var klogt nok af dig hehe.

Uden at vide det, så tror jeg nu faktisk det er hende på billederne, men ja om oplevelsen er god :ph34r: Synes nu priserne er fine, med mindre man skulle have ekstras, for så kunne det godt blive en dyr omgang, trods for hun ville lave discount for mig :D

Er også spændt på om nogen besøger hende og kommer med en anmeldelse.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 8 timer siden:

Uden at vide det, så tror jeg nu faktisk det er hende på billederne, men ja om oplevelsen er god :ph34r: 

Enig. Solariebilledet er i hvert fald taget i Danmark, så billederne kunne sagtens være ægte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en fast kunde, og Adelina er den bedste pige, jeg nogensinde har besøgt. hun er meget sød og altid smilende. hun er præcis pigen fra billederne. Jeg anbefaler alle at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen er top-nice på billederne.

Jeg aftalte 60 min. med pigen (telefonholderen).

incall 1.600kr + ekstra

Da jeg opsummerede aftalen, var det kun 1 cum (hjemmesiden siger 2)

Nr 2 kostede nu pludselig ekstra

Hun sendte nogle videoer, som passede med hjemmeside - alt noget hun kunne have nuppe fra nettet. ikke noget entydigt, som at facetime ... så havde hun pludselig en kunde..

Tjaaa hvad kan jeg sige. Jeg takkede nej, da jeg ikke følte mig sikker på serviceniveauet

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...