Hop til indhold

Tulip Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Var lige på besøg hos denne dejlige pige. Det er hende på billederne. 

Hun startede med og tage sig af pikken og er i vimmer det var lækkert hun spurgte om jeg ville 69 og Jeps det holdt jeg ikke til så efter kort tid kom jeg i munden på hende det var et super bj derefter massage hvilket var ret godt efter turen around fik jeg det det bedste massage af prikken i ret lang tid virkelig lækkert. 

Skal helt sikkert derop igen snart. 

Thumps up herfra. 

https://annoncelight.dk/showad/409994

Redigeret af dickens

Skrevet
  • Author

Det har jeg selv tænkt men umiddelbart er der kun Tulip på stedet. 

Skrevet

Skulle hun også tage billede af penge og sende som sms da du var der?

Skrevet
  • Author
Tonorth skrev, for 21 timer siden:

Skulle hun også tage billede af penge og sende som sms da du var der?

Nej ikke de gange jeg har været der. 

Skrevet

Hvor i byen holder hun til sådan ca. uden at give adresse?

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Var lige på besøg endnu engang idag til massage med hj. 

Det var dæleme lækkert med rigtig meget pirring specielt omkring penis og mellem kød brugte hun rigtig lang tid og blev ret tændt og efter turnaround blev det endnu bedre hun stod på gulvet og sprøjtende lige olie på hendes ryg lige over numi som et tegn på brug hånd finger og hun blev bare fingerkneppet analt under hj hvilket hun var helt vild med og jeg holdt sørme ikke længe det var vildt godt. 

Bagefter massage af forside hvor hun prøvede og få liv i banditten igen med både pussyslite osv men jeg var tømt tror hun var blevet ret liderlig men jeg kunne ikke mere. 

Kæmpe thumps up. 

Skrevet

Har også lige været på genbesøg, hun nyder virkeligt en slikketur, det betyd så også olie omkring numsen, og en invitation til at give hende finger. For pokker hun blev liderlig, der eg nu noget over en kvinde der bliver ved med bede en om at fortsætte

Skrevet

Er det mon den samme Tulip hver dag ? Hun startede med at være 38 år gammel så blev hun 35 og nu 30 år og @dickens sprøjtede i munden på hende selv om der står i annoncen at det ikke er noget damen tilbyder 

Skrevet

De 2 gange jeg har besøgt hende vil jeg gætte på 40-50, men det betyder intet for mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.