Guest Fyrtaarnet Skrevet 9. September, 2024 Som overskriften antyder, så søger jeg en kvinde der tilbyder dansk uden. Det må meget gerne være en Dansk kvinde og gerne i København. Jeg har prøvet med "fruen", men der var ikke kemi. Da jeg ved at der er en del stigmatisering i forbindelse med at søge denne ydelse, er det helt ok at sende mig en besked i stedet for en opslag i tråden. Fuld diskretion fordres og gives. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 905 Skrevet 9. September, 2024 Hun fik en god anmeldelse i går, og jeg kan læse at uden også er en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyrtaarnet Skrevet 9. September, 2024 Hr Lille Niels skrev, for 18 minutter siden: Hun fik en god anmeldelse i går, og jeg kan læse at uden også er en mulighed. Mange tak. Det er et rigtig godt bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyrtaarnet Skrevet 24. September, 2024 Prøver lige at genoplive denne efterlysning, er der nogle friske erfaringer? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9600 Skrevet 24. September, 2024 Fyrtaarnet skrev, for 10 timer siden: Prøver lige at genoplive denne efterlysning, er der nogle friske erfaringer? På forhånd tak Jeg har læst positiv omtale af Clara Frost - mener både GB og solobesæg er omtalt. https://annoncelight.dk/showad/407365 Der har også lige været en anmeldelse af en udenlandsk: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg