Hop til indhold
Jammerlap

spørgsmål til menu

Recommended Posts

Hallo alle...

På et tidspunkt skal jeg jo have taget "mødommen" på den her verden..

Men har lige et spørgsmål.

priserne syntes jeg nogen gange er forvirrende..

så står der...

fransk 500

dansk 500

dansk/fransk 700

superfransk 600

halv time kæresteoplevelser 1000.

Hvad ville prisen så være for en halv time almindelig..

går ud fra at dansk/fransk er sex/blowjob til 700 kroner..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prisen for en halv time har du jo selv skrevet....! halv time kæresteoplevelser 1000. det må være det sammen som det du efterlyser en halv time alm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen for en halv time har du jo selv skrevet....! halv time kæresteoplevelser 1000. det må være det sammen som det du efterlyser en halv time alm.

ja, men egentlig ville jeg da gerne vide hvad de 700 fransk/dansk er...

Har set det flere steder at det står skrevet over flere dele..

Del dette indlæg

Link til indlæg

På et tidspunkt skal jeg jo have taget "mødommen" på den her verden..

Vil så anbefale dig at starte med en ½ time hos en seriøs dansk pige til f.eks. kr. 1000,-, så kan du få prøvet lidt af hvert uden at blive snydt eller forsøgt presset til at betale mere for dit og dat. Ring og bestil tid og forklar hende så dit problem med at du gerne vil have lidt introduktion, så hun ved lidt om dig inden du kommer og hvordan hun skal gribe det an.

Mht. de enkelte priser, vil jeg synes du skal springe over og bestille tid istedetfor - det er sgu irriterende at få fransk, når man hellere ville have haft dansk eller begge dele - og så lige pludselig efter 10 min at blive vippet ud af vagten eller bedt om flere penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også anbefale dig som ny i dette gamle at gå efter en halv time. Og så selvfølgelig vælge en pige, hvor du kan få de ting med, som du ønsker.

Og når du så har fået erfaring med en pige, kan du jo flotte dig og bestille en hel time til et senere besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver nok noget i den dur, skal også have aftalt med hende at der skal være tålmodighed.. da nervøsiteten kan være en faktor, så det er vigtigt det er en med stor forståelse.. Har en i kiggerten, som jeg har snakket med en enkelt gang.. som lød fornuftig og havde lidt forståelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver nok noget i den dur, skal også have aftalt med hende at der skal være tålmodighed.. da nervøsiteten kan være en faktor, så det er vigtigt det er en med stor forståelse.. Har en i kiggerten, som jeg har snakket med en enkelt gang.. som lød fornuftig og havde lidt forståelse..

jeg vil råde dig til at tage en halv time kæresteoplevelser 1000kr.

alt mindre er for afstressende, du når ikke at tage tøjet af før du skal ud igen... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I starten af en ens købesexkarriere tænker man at kr. 500,-, det er billigere end kr. 1000,-, men når man ikke får mere for kr. 500,- end man kunne have fået med højre hånd - er det for dyrt. Så hellere betale kr. 1000,- og få en mindeværdig oplevelse, hvor der er tid til lidt af hvert og hvor man også lærer pigen lidt bedre at kende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...