Hop til indhold

Recommended Posts

Gip PP massage:

1 time FP med massage

Som mange gamle anmeldelser siger, bliver man mødt af en ok lady. Jeg synes med en lille smule maskulint (lad nu vær med at overtolke) ansigtstræk med en fit lille krop med store silikone bryster. Alder omkring midt 40. Virker lidt genert før pengene skifter hænder, så bliver hele attitude vendt 180 til en sexet killing.

Blow er rigtigt godt med skiftende tempo og masser af spyt til bollerne og mellemkødet og skaft. Meget berørvenligt og er fræk nok med bevægelser og små kommentarer der popper op i selv akten. Hun tager den fint i alle stillinger i alle tempo. Dejlig indlevelse under hele akten.

Efter først udløsning tager jeg i mod massage, uden den store forventning. Tænkte på det som en lille pause inden 2. halvleg.

Men, hvor tog jeg fejl. Denne dame kan sit kram med massage. Finder de rigtige lymfeknuder, der skal løsnes og de rigtige spændingspunkter med hård tryk også. Ender med opgive 2 halvleg og falder i søvn til en rigtig god massage. Spurgte om der var mulighed for kun massage næste gang, men virkede ikke som en mulighed.

En lille detalje. Tid starter ikke når man kommer ind i rummet, men efter man er færdig med bad og hun kommer ind.

Besøgt i går.

Cherry: https://annoncelight.dk/showad/355766

Ville se hende i går efter Gip, men der var fuldt booket for hele dagen.

1 time FP uden massage

Man forstår, hvorfor hun kan have en fuld booking på hele dagen så hurtigt. Ansigt er meget sexet look, klassisk Thai look med en rigtig rigtig god harmonisk krop med bryster som...wow. De er sq en gave fra gud. 

Der er frække blikke og små berøringer med masser af flirt fra starten. Masser af kys og kram. GFE efter bogen.

Dejlig indlevelse fra forspillet og selve akten og efterfølgende. Er til alle stillinger samt berørings venligt. Ikke de store bevægelser, lyde og reaktioner under akten, men små stille indåndninger og bevægelser, der virkede mere realistiske.

Jeg begyndte halvvejs igennem tænke på, hvorvidt hun har læst den samme bog om GFE til mænd som Milin. De to har næsten samme fornemmelse.

Men selv nu, hvor jeg skriver dette, tænker jeg faktisk kun på hendes bryster og hendes harmonisk krop.

Besøgt idag

Redigeret af wannabewild

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisvero skrev, den 10.9.2024 at 19:47:

Har Cherry naturlige bryster eller lavet?

Nej. Cherry bryster er fikset. Men heldigvis ikke nogle hårde borde. Stadig dejlig bløde, men de er fikset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...