pløkker 29 Skrevet 7. September (edited) Har her i ugen besøgt 2 forskellige thai piger på asylgade, det første sted var xxxx hvor man skulle ind på bagsiden, meget uhumsk, men rigtig fint inden for, rigtig lækker thai pige, 2 store tatoo, en på hver balle, som desværre mente man var færdig efter udløsning, selvom der var betalt for 60 minutter stod jeg ude igen efter 20 minutter, det eneste plus var jeg måtte tage hende uden gummi og sprøjte oppe i hende. Igår besøgte jeg nr xxxxx gammelt kendt thai hus gennem de sidste 20 år, pigen var gude smuk, og startede med blowjob efter nogle minutter lagde hun så på ryggen, og legede med sin fisse, og sagde fuck me, og igen fik jeg lov at kneppe uden gummi og sprøjtede oppe i hende, totalt lækkert, havde bestilt 15 minutter og fik 20 minutter. Desværre er begge annoncer ikke aktive. Redigeret 8. September af Stapler 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 7. September (edited) Hvad gav du for sådant en tur i xxxx syntes der kun har været gamle Thai der de sidste stykke tid Redigeret 8. September af Stapler 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1447 Skrevet 8. September @pløkker og @cocacolazero læs retningslinjerne. 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 29 Skrevet 9. September Stapler skrev, den 8.9.2024 at 05:21: @pløkker og @cocacolazero læs retningslinjerne. 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Beklager, men adressen stod I online annoncen ved dem begge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 9. September Stapler skrev, den 8.9.2024 at 05:21: @pløkker og @cocacolazero læs retningslinjerne. 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Kunne jo være du lige skulle kigge annoncerne før du farer i blækhuset. De står i annoncerne. 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1447 Skrevet 10. September (edited) @Grabbing du behøver ikke at gentage andre brugere. En gang er nok. @pløkker. Når der skrives: "fremgår af annonceringen" betyder det "aktiv annonce". Hvis der ikke findes en aktiv annonce er det fordi GP ikke ønsker sin adresse oplyst på nuværende tidspunkt. Hvis man vil være sikker, vil det smarteste være ikke at oplyse adresser overhovedet, da en GP kan tage en annonce ned eller slette adresse umiddelbart efter at den har været tilgængelig. Redigeret 10. September af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederikshavn 2 Skrevet 14. September https://annoncelight.dk/showad/407623 Jeg var også forbi den superskønne dejlige pige og fik en omgang megafransk total i orden kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg