Sommer79 234 Skrevet 6. September, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/309991 Super skønne Nadia er tilbage i Aalborg.. Jeg er en stor tilhænger af disse sensuelle, erotiske pirrende massager hvis de ydes ordentligt. Det må siges at Nadia formår netop dette. Blid sensuel og yderst ophidsende kropsmassage hvor hele Nadias skønne krop glider mod din. Og når jeg skriver Nadias skønne krop så mener jeg virkeligt skønne smukke frække krop. Nadia er for mig noget nær en drømmekvinde. Hendes ansigt med de smukke krøller fik mig helt til at tabe pusten. Hun er helt vildt smuk. Nadias krop er blød, velporpotioneret og direkte billedskøn. Jeg elsker den sitrende eksplosive følelse Nadia gav mig ved hendes berøringer, en følelse hvor dele af mig egentligt bare havde lyst til at smage og mærke hende, samtidig med en anden del af mig aldrig ønskede hendes berøringer og nærvær skulle stoppe. Nadia tilbyder IKKE nogen form for seksuelle ydelser og det skal respekteres. Udover Nadias ydre, rummer hun samtidig en fantastisk personlighed som man ville kunne snakke med en hel nat. Redigeret 6. September, 2024 af Sommer79 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 432 Skrevet 7. September, 2024 HELT ENIG! Perfekt beskrivelse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 11. September, 2024 Ved i om hun udfører det på kvinder, jeg kunne godt finde på at give min kone sådan en lækker omgang, hendes annonce er pt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 234 Skrevet 12. September, 2024 Trust-me skrev, den 11.9.2024 at 11:45: Ved i om hun udfører det på kvinder, jeg kunne godt finde på at give min kone sådan en lækker omgang, hendes annonce er pt væk. Hun yder også til kvinder. Men er smuttet for denne gang. Og ikke sikkert hun kommer til Aalborg igen desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 12. September, 2024 Du skriver, at hun også yder til kvinder Nu er jeg slet ikke erfaren på dette område, men af ren og skær interesse, hvad omfatter og indeholder denne behandling ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 159 Skrevet 15. September, 2024 prøv at google yoni tantra massage tror du kan finde en video der viser dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg