Hop til indhold

Anmeldelse af “lille fræk Thai pige”

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne dame for en uges tid siden: https://annoncelight.dk/showad/405053

Besøget har fyldt en del i min bevidsthed siden. Men desværre ikke af positive årsager.

Allerede i kommunikationen burde jeg have opfanget lidt knas. Men pikkemanden havde taget over, ved tanken om en lille lækker fræk pige (altså kvinde).

Jeg ved sgu ikke hvad man kan tillade sig at skrive. Så jeg forsøger at træde lidt varsomt her.

Behandligen foregår i en dele lejlighed, hvor den “lille frække Thai pige” har et enkelt værelse. 
Lokationen er under al kritik (Bellahøj-området, men hun annoncerer også ofte noget langt mere nordligt).
Hygiejnen er ikke helt på par. 
Der er en slags mad-produktion i samme rum som massagen/sex foregår. 
Og den meget lille kvinde (det med lille er 100% rigtigt, som det eneste) har små sår på hele underkroppen, som er blevet til ar.

Jeg forlod stedet hurtigt igen. Der var helt klart noget galt med hygiejnen på stedet og muligvis også med det mentale.

Jeg var så HELDIG at løbe på naboen på vej ud, som troede jeg var delelejlighedens anden beboers bror. og hun var glad for at jeg var kommet, så der “måske kunne komme lidt styr på tingene derinde” …

Det var mildest talt lidt sært og ubehageligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.