Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde ellers tænkt mig ikke at skrive en anmeldelse, eftersom min lille session med @JenniferRomantica slet ikke gik som planlagt - forklaring følger.

Men da smilet bliver ved med at blive hængende, kan jeg næsten ikke andet.

For 4 uger siden tog jeg mig omsider sammen til at gøre noget ved min hudsult og fik en aftale i stand med Jennifer, som desværre kun er i københavnsområdet en gang om måneden.

https://annoncelight.dk/showad/310433

Vi skulle mødes om torsdagen kl. 15:30 med lidt hyggeligt samvær i en times tid og jeg skulle skrive til hende dagen før for få at genbekræftet aftalen.

I 4 meget lange uger blev alle mulige tænkelige og utænkelige scenarier gået igennem, rejseplanen og google maps blev tjekket dagligt, Jennifers profilbilleder nærstuderet og banditten pryglet i gennemsnit 2 gange om dagen.....2 år uden sex og kvindelig nærkontakt. Nu skulle den satme have!

Jeg havde fulgt et god råd her inde fra og holdt hænderne over dynen siden mandagen og helt bevidst ikke læst anmeldelserne herinde, da jeg selv vil danne mig min egen mening om seancen.

Dagen oprandt.....hvilket skulle vise sig at være årets indtil nu varmeste dag!!

Jeg kom til aftalt tid. Jeg gik ned i kælderhalsen og ringede på og stillede mig oppe på trappestenen.
En storsmilende Jennifer åbnede døren i ført en skrækkelig grå buksedragt, med håret slået ud, kiggede op og sagde Hej og velkommen.
Hold op hvor så hun lille ud, da jeg stod der og kiggede ned! Et kort øjeblik troede jeg at jeg var gået forkert. Men med det røde hår kunne det næsten kun være her.

Hun startede med at bryde isen ved at snakke om det nye gulv der var lagt, hvor pænt det var og at vi skulle passe godt på det. Jeg blev vist ind i et lille rum med hyggelig belysning, der ikke var lummert (som i lummert!) men varmt. Efter at have ordnet det finansielle spurgte hun om jeg ville have noget at drikke - ja tak noget vand - hun kom tilbage med med en flaske vand og spurgte om jeg ville have en skyller.
Næ næ, jeg havde gjort mit forarbejde grundigt og skrubbet og skuret mig selv for at dufte så indbydende som muligt, det skulle dæleme ikke vaskes af.....hvilket jeg kom til at fortryde....bitterligt!!
Så tager jeg lige en skyller sagde hun, tag tøjet af, som du finder behageligt og læg dig på sengen, og så forsvandt hun bag forhænget.
Og der lå jeg så og....kampsvedte....! Jeg havde beholdt mine underdrenge på, da jeg er liiidt genert.
Efter et par minutter - hvilket føltes som en uendelighed - kom hun frem.
Fra min liggende stilling så jeg bare en virkelig smuk kvinde. Hun havde sat håret op og stod der i sit sorte lingeri.
Hold op hvor hun velskabt! Hun smøg sig kælent hen over mig så jeg kunne få det hele med, spredte benene med frit udsyn til en indtagende lille fisse som fik lidt finger. Hendes talje og røv var simpelthen så fortryllende.
Kun kyssede mig blidt, vi krammede og nussede - hvilket var skønt! Hold kæft hvor har jeg savnet det! 2 år uden sex kan altså godt mærkes, lige pludselig var selve akten mindre vigtigt, det at røre, kysse og kæle var bare... MhmMhmMMM!

Hun spurgte om ikke det var på tide at få dem der af - underhylerne. De røg hurtigt af og hun gik igang med at arbejde med banditten. Gummiet kom hurtigt på og jeg fik et ordentligt blow mens hun kiggede på mig med hendes frække grønne øjne.
Blodet i banditten steg lidt og hun satte sig op på mig og begyndte at ride mig, hvilket normalt kan gøre mig helt vild i varmen. Udsynet til hendes bryster og varmen fra hendes krop og hendes gnidende og roterende bevægelser var rigtig lækkert.

Men banditten var bare ikke i humør til mere pjat! Den nedlagde arbejdet - den drillepind!!
Spændingen, forventningen, nervøsiteten, varmen og alt det fantastiske der foregik for øjenene af mig, var åbenbart mere end den kunne klare.

Jennifer kælede, smilede sødt, spredte benene og indbød til Cunnilingus. Nøj hvor var det godt, hun duftede og var våd og villig. Hun havde jo skrevet at der var fri adgang til en bred, blid tunge, så jeg gik igang med slikkeriet mens Jennifer kærligt duppede min pande, der næsten tapdryppede, med håndklædet. Jeg kunne godt have fortsat, men irritationen over varmen havde gjort sit indtog. Efter at have forsøgt med missionæren og en doggy gav jeg op. Der var 15 minutter tilbage.
Vi sad og snakkede og nussede lidt på sengen med lidt mere slikkeri, indtil tiden var gået. 

Jeg sagde til hende at det aldrig var sket for mig før - at banditten havde svigtet mig på den måde. 
DET passer så ikke helt, jeg oplevede faktisk nøjagtigt det samme da jeg første gang var sammen med min daværende kone efter 1,5 års seksuel ørkenvandring efter skilsmissen fra mine børns mor.

På vejen ud brokkede vi os begge over uretfærdigheden i at det er A-menneskerne der styrer samfundet, selvom lommelygten tydeligvis er opfundet :lol:

Jennifer lovede mig at jeg nok skulle få revance, ANYTIME, hvilket jeg vil holde hende fast i :wub: 
I mellemtiden skal jeg så have en alvorlig snak med banditten vedr. det forsatte samarbejde!

@JenniferRomantica kan sin metier og er en vidunderlig og dejlig kvinde at være sammen med og en sød og nærværende personlighed. 
Det var på alle måder en rigtig god og dejlig oplevelse - trods alt. Jeg smiler ihvertfald stadig her dagen derpå.

PS. Banditten er oppe igen og efter farven at dømme er den rimelig flov!

Tror sgu jeg skal have en ordentlig omgang Lingammassage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Tak for et super sødt review. Virkelig en fed oplevelse hun har givet dig :) Skøn læsning.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg kan kun sige en Hun er den bedste man kan besøge, en dejlig kærlig person, med en dejlig krop 

har lige været forbi Holbæk i dag omkring og fået en skøn time i hendes selskab 

tak Jennifer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, 1 time siden:

På vejen ud brokkede vi os begge over uretfærdigheden i at det er A-menneskerne der styrer samfundet, selvom lommelygten tydeligvis er opfundet :lol:

Vive la révolutionB):lol:.. 

Tak for en dejlig og skøn stund:wub:.. Dampende hed kunne man næsten sige:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt ærligt review også selvom banditten strejkede og samtidig en bekræftelse på at hvis det ikke går helt efter planen, så er @JenniferRomantica bare en gennemgående dejlig person at være i selskab med og uagtet hvad tiden går med, så giver hun energi og tanker til resten af dagen og dagene efter:wub:

Redigeret af Uomo di cioccolato

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Som når tiden oprigtigt gå for hurtigt eller:P:lol:.?

....det kunne det godt være....tiden går nogle gange 3 gange så hurtigt i dit selskab - nå man skulle nok have været der:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...