Hop til indhold

TRINE OG SARAH - GB DEN 07/3 I AALBORG?

Featured Replies

Skrevet

Hej gentlemen og frække fyre ;)

Vi ville lige høre om der var stemning for et GB i Aalborg den 7/3 og i så fald hvor længe og hvilket tidsrum ville passe ind i De Herrers kalender ?

Kh Trine og Sarah

Skrevet

Vi ville lige høre om der var stemning for et GB i Aalborg den 7/3 og i så fald hvor længe og hvilket tidsrum ville passe ind i De Herrers kalender ?

Kh Trine og Sarah

Hej Trine & Sarah!

Er det muligt at I vil lave et GB i Københavns området?

Så er jeg interesseret.

Skrevet

Kh Trine og Sarah

Redigeret af Cityfan

Skrevet

Kh Trine og Sarah

Redigeret af Cityfan

Skrevet

Kh Trine og Sarah

Jeg vil gerne deltage over middag i nogle timer den pågældende dag

Dejligt initiativ i det område

Skrevet
  • Author

Hvad tidsrum er det i

Ja det er jo så det vi blandt andet spørger jer herrer om.... Hvornår og hvordan ville det passe flest bedst?!

Skrevet
  • Author

Hej Trine & Sarah!

Er det muligt at I vil lave et GB i Københavns området?

Så er jeg interesseret.

Der har været afholdt GB mange gange i KBH, men det er ikke umuligt det sker igen :P

Skrevet

Der har været afholdt GB mange gange i KBH, men det er ikke umuligt det sker igen :P

????????????????

Skrevet

hvis det skal være så først på aften omkring ca. 18-19 og fremad, så har alle mulighed for at have fri fra arbejde

Skrevet

Måske et dumt spørgsmål. Men hvad er priser osv. Har i en hjemmeside hvor man kan læse lidt om jer (og se billeder) ? :)

Skrevet

Hvorfor er det altid i kb,vejle ,Århus eller Ålborg der holdes GB. Der er squ så langt at køre altid.

Skrevet

Jamen kom da med et udspil :-)

Skrevet

Hold nu op Lovebuen, så er Danmark ikke større.

Jeg har da kørt fra Aalborg til Aarhus og sågar kørt til Hamburg for at være med i GB.

Men kan kun opfordre dig til at prøve det.

Skrevet

Jamen kom da med et udspil :-)

Når så kunne du ikke undvære eroguide længer. Men velkommen tilbage igen

Skrevet

Hold nu op Lovebuen, så er Danmark ikke større.

Jeg har da kørt fra Aalborg til Aarhus og sågar kørt til Hamburg for at være med i GB.

Men kan kun opfordre dig til at prøve det.[/

]hvad er det jeg skulle prøve ...!ja jeg køre da også langt de gang jeg har deltaget.

Skrevet

Når så kunne du ikke undvære eroguide længer. Men velkommen tilbage igen

det kunne jeg såmænd nemt jeg har da glemt alt om Jer

i over et år efter jeg blev SMIDT ud for at tage Trine Tease i forsvar.

det må man åbenbart ikke i disse Fora

og jeg er allerede i forsvarsposition og det er jo nemt bare at stoppe

efter en stund hedder man guest i stedet for.

Redigeret af knajten

Skrevet

Men hyggeligt du er tilbage igen og håbe vi møde til GB snarest.

Skrevet

Kh Trine og Sarah

Det lyder super lækkert! Jeg er frisk d. 7 før kl. 13 (da jeg er udenbys om aftenen).

Hvis GB'et ikke bliver til noget, er der så mulighed for at træffe en af de to flotte piger i Aalborg den dag?

• 2 weeks later...
Skrevet

Kh Trine og Sarah

Hej Trine  Og Sarah bliver det til noget med det gangbang i Aalborg?? ser det først nu håber også Trine giver mig besked hvis det bliver til noget kh. Markild

• 3 months later...
Skrevet

Hej Sarah Gold du kan da bare ringe næste gang, jeg er altid klar til en GB smukke kh. Markild

Skrevet

Kh Trine og Sarah

Hej i kan bare ringe næste gang i vil holde en GB  Trine og Sarah kh. Markild

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.