Hop til indhold
exostar

Coco, Vejle - så yndig og bly som en viol

Recommended Posts

Sexo skrev, Lige nu:

Hvad gør hende ekstra god ? Er det topklasse massage, en dejlig personlighed, nogle gode ekstras eller hvad ?

At hun er helt naturlig, både i væremåde og krop. Ingen plastic bare ung kvinde. Hendes massage er himmelsk og hård. Hun bliver en vildkat når hun bliver tændt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu fik jeg selv besøgt stedet og fik en time med begge på en gang, de er begge top klasse altså :) Og lækkert de bliver naturligt våde og ikke skal bruge en håndfuld glidecrem som mange andre har behov for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 4 timer siden:

Nu fik jeg selv besøgt stedet og fik en time med begge på en gang, de er begge top klasse altså :) Og lækkert de bliver naturligt våde og ikke skal bruge en håndfuld glidecrem som mange andre har behov for :)

1 time med begge - IN HEAVEN!

er prisen så dobbelt op eller kører de med “tilbud” på 2 piger. 

Ellers enig med TS - Coco er bare for dejlig hele pakken rundt og min absolutte no. 1 Girl i Vejle. De 2 piger og stedet generelt har bare et niveau der bør få de andre steder til at spænde hjelmen. Next to none…… Det er virkelig value for money og ikke kun inden for Thai men generelt for branchen her i Vejle, hvis i spørger mig.

Havde en forrygende 1,5 times spa session med Coco sidst jeg var forbi - den sad i kroppen og ikke mindst hovedet nogle dage efter, så den skal snart opleves igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurikken skrev, for 13 timer siden:

1 time med begge - IN HEAVEN!

er prisen så dobbelt op eller kører de med “tilbud” på 2 piger. 

Ellers enig med TS - Coco er bare for dejlig hele pakken rundt og min absolutte no. 1 Girl i Vejle. De 2 piger og stedet generelt har bare et niveau der bør få de andre steder til at spænde hjelmen. Next to none…… Det er virkelig value for money og ikke kun inden for Thai men generelt for branchen her i Vejle, hvis i spørger mig.

Havde en forrygende 1,5 times spa session med Coco sidst jeg var forbi - den sad i kroppen og ikke mindst hovedet nogle dage efter, så den skal snart opleves igen. 

ikke helt dobbelt pris, men næsten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Coco. Det var en super god oplevelse. Hun er sød, lækker og fræk. Dejlig nærværende med god øjenkontakt og masser af tungekys. Glæder mig allerede til at besøge hende igen. :razz: Stedet er også helt i top med flotte lokaler med spa. Er sgu lækkert at ligge og nyde en sød ung pige i det varme vand. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.

Besøger Vejle i næste uge og har lidt tid til lidt frækt :) Er faldet over Coco og Sky - men hvem skal jeg vælge..? 

Vil gerne en pige som er nærværende, kysser uden at snave en i gulvet, giver økoblow og som ikke har berøringsangst.

De er jo begge smukke på fotos - men lad mig høre fra Jer som har besøgt dem.

Pft. og god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men fik besøgt Coco i denne uge - og må bare konstatere at hun levede op til mine forventninger samt de fine anmeldelser som hun har fået her på siden.

Stedet 10 - nok et af de pæneste Thai steder som jeg har besøgt - nyt og lækkert.

Massagen 9 - lidt for meget brug af olie efter min smag, men hun kan sgu bruge sine hænder.

Pigen 9 - lidt genert i starten, men efter lidt 69 gymnastik blev hun en hel anden og hun endte med en orgasme. (føltes ikke som fake)

Genbesøg - helt klart.

Hun er her ca. 3 måneder endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...