Hop til indhold

Pirrende massage i hovedstadsområdet med svensk afslutning

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Hvor får man den bedste pirrende massage med svensk afslutning (eller sex) af en sød, slank og empatisk kvinde?

God aften:)

Skrevet

Kan varmt anbefale Malle lidt nord for København. Her pirrende massage hele vejen inden den endelige afslutning 

Malle er pæn, slank og meget empatisk. Du vil ikke fortryde. 

https://annoncelight.dk/showad/369252 

Skrevet
Spectrum skrev, for 10 timer siden:

Hvor får man den bedste pirrende massage med svensk afslutning (eller sex)

Jeg kan også anbefale Malle. Besøgte Malle for 8-9 år siden og husker det stadigt ganske klart. Utrolig sød pige, og dygtig til massage, som @Hestemand også er inde på.

Men læs hele Malles annonce og vær OBS på at der KUN ydes svensk eller fransk, og IKKE SEX!!

Skrevet
  • Author

Er der andre bud? Jeg ville foretrække en nøgen kvinde. Hun skal være slank og fræk. 

Skrevet
Spectrum skrev, den 5.9.2024 at 22:08:

Kære alle

Hvor får man den bedste pirrende massage med svensk afslutning (eller sex) af en sød, slank og empatisk kvinde?

God aften:)

Hun er ikke i Kbh i øjeblikket - men når Pixie er i landet, så er hun bestemt et besøg værd, hvis du søger en god og fræk massage :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved, hvornår hun er retur?

Skrevet
Vibe08 skrev, for 8 timer siden:

Nogen der ved, hvornår hun er retur?

Nej, det ved jeg desværre ikke. Men det er ved at være lidt tid siden hun har været her, så mon ikke hun snart er tilbage?
Har prøvet at skrive til hende, men ved ikke om hun tjekker beskeder, når hun ikke er i DK. Hvis hun svarer, så hører du fra mig.

Måske nogle andre har kontakt til hende? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.