Hop til indhold
Mikkel1976

100% Dansk stor kærlig kvinde

Recommended Posts

Jeg har i dag haft den glæde, at besøg denne dejlige kvinde i Randers. Jeg havde booket en time, med skøn sex og hyggeligt samvær. Hun er en skøn kvinde, som virkelig får en til at føle sig velkommen hos hende. Hun giver et verdensklasse blowjob og hun kan ride som en drøm. Da vi var færdig, lå vi længe og bare hygge os sammen. 
Så hvis man er til en dejlig stor kvinde, som er til lækker kæreste sex, så er det hende man skal besøg

https://annoncelight.dk/showad/394256

Redigeret af Mikkel1976

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg også haft skrevet lidt med hun virker til at være en sød dame

Nu har hun godt nok skiftet video på hendes annonce men den gamle hvor hun giver et blowjob får mig til at tænke at man godt kunne blive lidt lykkelig i hendes selskab 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da ellers en dejlig lyd der kommer ud af hende :) hende kunne jeg da godt tænke mig at besøge hvis man skulle komme på disse kanter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende på en datingside for cirka 1 år siden

jeg kom aldrig af sted øv øv ville godt

billederne er af hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har igen været forbi denne dejlige nærværende kvinde og må sige hun gør det det fantastisk hendes blowjob er til nu det bedste jeg har prøvet de lyde hun laver når hun tager den langt ned er bare lækker 
på med gummiet og tog hende bagfra måden hun ligger men numsen i vejret og siger tag mig så er bare frækt  den måde hun stønner på gør mig sikker på hun nyder det havde bestilt 30 min gfe men var først ude efter 45 min kan kun siger tag et smut forbi hvis i er i området af Randers 

pas på hende hun er en diamant 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...