Mikkel1976 11 Skrevet 5. September (edited) Jeg har i dag haft den glæde, at besøg denne dejlige kvinde i Randers. Jeg havde booket en time, med skøn sex og hyggeligt samvær. Hun er en skøn kvinde, som virkelig får en til at føle sig velkommen hos hende. Hun giver et verdensklasse blowjob og hun kan ride som en drøm. Da vi var færdig, lå vi længe og bare hygge os sammen. Så hvis man er til en dejlig stor kvinde, som er til lækker kæreste sex, så er det hende man skal besøg https://annoncelight.dk/showad/394256 Redigeret 5. September af Mikkel1976 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 5. September Hende har jeg også haft skrevet lidt med hun virker til at være en sød dame Nu har hun godt nok skiftet video på hendes annonce men den gamle hvor hun giver et blowjob får mig til at tænke at man godt kunne blive lidt lykkelig i hendes selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 37 Skrevet 5. September Det er da ellers en dejlig lyd der kommer ud af hende hende kunne jeg da godt tænke mig at besøge hvis man skulle komme på disse kanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 14. September uuuuuuuuuuuuuh, hun er også røget ind på min ønskeliste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 17. September Har skrevet med hende på en datingside for cirka 1 år siden jeg kom aldrig af sted øv øv ville godt billederne er af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
baze 1 Skrevet 8. Oktober Har igen været forbi denne dejlige nærværende kvinde og må sige hun gør det det fantastisk hendes blowjob er til nu det bedste jeg har prøvet de lyde hun laver når hun tager den langt ned er bare lækker på med gummiet og tog hende bagfra måden hun ligger men numsen i vejret og siger tag mig så er bare frækt den måde hun stønner på gør mig sikker på hun nyder det havde bestilt 30 min gfe men var først ude efter 45 min kan kun siger tag et smut forbi hvis i er i området af Randers pas på hende hun er en diamant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg