Hop til indhold

Nogen der har prøvet Emma i Vanløse?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan gå med til at man prøver hendes massage hvis det kun er massagen man kommer for.

Men vi besøger altså pigerne, vi prøver dem ikke.

Nå ja, bare min lille kæphest. Gad vide om man kan få 2x40 min da det vil koste det samme som en time.

Skrevet
  • Author

Tak fordi du opretholder den politisk korrekte tone med dit korrekte ordvalg. Det er jo moralsk forkasteligt at skrive prøve, det kan jeg godt se. Meget værre end selve handlingen “besøget” og formatet for dette forum i hele taget. 

Nå ja, bare min lille kæphest for konkrettænkende personer.

Redigeret af Økomand

Skrevet

Emma er en god massager , hun kan give en rigtig hård massage.foto er ægte og hun er smuk figur

Redigeret af Spinden

Skrevet

Jeg gik til massage med Emma idag. Massagen var meget god , og de andre tjenester var også gode

Skrevet

Er det min der tager fejl men var hun ikke på Valbylanggade inden? Er hun nu også på en klinik/massage/wellness sted eller er det privat?

Skrevet
The_dude_man skrev, for 52 minutter siden:

Er det min der tager fejl men var hun ikke på Valbylanggade inden? Er hun nu også på en klinik/massage/wellness sted eller er det privat?

Jeps 

• 5 weeks later...
Skrevet

Men er der nogen der kan sige noget om Emma og hendes ydelser? Er hun godt til at massere? Er hun sød og rar, og tager hun fat. Er det ligegyldigt plaskeri med olie? Pirrer hun? Det er meget få ord, der er blevet sat på Emma. 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 4 timer siden:

Men er der nogen der kan sige noget om Emma og hendes ydelser? Er hun godt til at massere? Er hun sød og rar, og tager hun fat. Er det ligegyldigt plaskeri med olie? Pirrer hun? Det er meget få ord, der er blevet sat på Emma. 

Har du læst hvad folk skriver??? De fortæller jo netop massage er god og hun kan tage fat. 

Det andre ydelser får også positive anmeldelser 

Skrevet
Lars40 skrev, for 14 timer siden:

folk skriver

Med "folk" mener du den nyoprettede profil, der har skrevet to indlæg, som ikke svarer på efterlysningen fra Økomand og som skriver på et usikkert dansk? Ja, dem har jeg læst, men de er ikke så relevante.

Skrevet
Lauersen skrev, den 5.9.2024 at 20:02:

Men vi besøger altså pigerne, vi prøver dem ikke.

Jow vi gør. Vi prøver, vi tester, vi vurderer, og vi fortæller om det i vore anmeldelser. Og det lyder ikke grimt, at prøve den ene eller anden proffesionelle kvinde og hendes skills. Vi er jo ikke kærester. Relationen ER professionel.

Men vil give dig ret i at man ikke omtaler andre kvinder på den måde.

Skrevet
Lars40 skrev, den 11.10.2024 at 15:31:

Har du læst hvad folk skriver??? De fortæller jo netop massage er god og hun kan tage fat. 

Det andre ydelser får også positive anmeldelser 

Altså, nu er der kun en, der kan fortælle lidt om Emma i denne tråd, og jeg kan ikke finde andre anmeldelser, så er synes du er lidt hurtig ude med hammeren - ingen nævner noget om andre ydelser.

Skrevet

Tredje gang jag kom for at få en massage med Emma ,blev jeg aldrig skuffet,og de andre tjenester var gode:)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ved det er en lidt gammel tråd men kan nogen sige om det er klinik eller privat der hvor Emma holde til? 

Skrevet
The_dude_man skrev, for 5 timer siden:

Ved det er en lidt gammel tråd men kan nogen sige om det er klinik eller privat der hvor Emma holde til? 

Synes det var tale om at hun er der hvor Tina Thai tidligere huserede…. Det er en klinik ud til en større befærdet vej i Vanløse, men der er indgang fra gården. 
Jeg synes stedet er MEGET slidt….

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Der var så uden og resten er også dejligt , har dog ikke været oppe i hende analt … måske andre har?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.