Hop til indhold

Amalie Amour - vanilla sex/GFE?

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa

Nu har jeg kigget på hendes billeder i noget tid og syntes hun ser suuper fræk ud :) 

Er der nogen som vil dele deres oplevelser med hende? Specifikt gerne med hendes “vanilla sex” - jeg har ikke interesse i PSE. Er “vanilla sex” lige med GFE-ish? Også kan jeg ikke rigtig finde ud af om hun kysser, da det svinger lidt hvad folk har erfaret - men det er nok kemi og om hun lige føler for at snave med en :) 

Og ved I om hun har en mail/tlf nr, hvis man har nogle specielle ønsker? Eller skal det bare gå gennem stedet?

Link
https://www.vojensdream.com/amalieamore

Skrevet
TheJollyBandit skrev, 1 time siden:

Halløjsa

Nu har jeg kigget på hendes billeder i noget tid og syntes hun ser suuper fræk ud :) 

Er der nogen som vil dele deres oplevelser med hende? Specifikt gerne med hendes “vanilla sex” - jeg har ikke interesse i PSE. Er “vanilla sex” lige med GFE-ish? Også kan jeg ikke rigtig finde ud af om hun kysser, da det svinger lidt hvad folk har erfaret - men det er nok kemi og om hun lige føler for at snave med en :) 

Og ved I om hun har en mail/tlf nr, hvis man har nogle specielle ønsker? Eller skal det bare gå gennem stedet?

Link
https://www.vojensdream.com/amalieamore

Hej 

Amalie kysser, men kun tante kys. 
du kan altid sende en mail til Vojensdream, så kommer den videre til Amalie. Du kan kun bestille en tid hos hende ved at ringe på husets telefon. Du kan evt gøre det i morgen fra kl 9.30 

hilsen 

hera 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.