Hop til indhold

Stadig 1 ledig plads til Trekant på Amager.

Featured Replies

Skrevet

Der er stadig 1 ledig plads til trekant i morgen torsdag aften, foregår på diskret hotelværelse, start kl. ca 22. Varighed 1 time, 1500 kr pr deltager, ingen anal, ingen kys, bj uden (gerne afslutte i hendes mund), sex med kondom.

Tøsen er 30/165/55, slank, langt mørkt hår, små fine bryster, fræk numse. 

Tøsen er blindfolded under seancen og jeg er ligeledes tilstede (deltager ikke i legen) og maskeret.

Ingen udlændinge.

Send pb hvis du er seriøs og interesseret.

Redigeret af p.larsen
Rettelse

Skrevet
Den store stav skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er prisen 

Hvis du læser hvad han skriver står der 1500kr

Skrevet

Ja det blev så ikke til noget. Parret aflyste med kort varsel, så ikke den store seriøsitet bag det tiltag. Træls!

Er der andre, der har gode/dårlige erfaringer med dem,  for det kunne være rart at få lidt viden om det er noget, er gør tit eller det bare var en svipser denne gang?

Skrevet

Jeg var der, men da jeg var fremme så var der intet svar. Ikke engang en aflysning desværre

Skrevet

Jeg har mødtes en hel del gange med dem i Jylland og København, og det er både til trekanter, mini gangbangs og solomøder. Der har de altid overholdt aftaler, meget ordentlige, punktlige og præcise. 

Men ja træls med aflysning med kort varsel.

Skrevet

Ja de er sikkert fine nok, men de kunne da i det mindste aflyse, men har ikke fået noget svar og jeg stod derude og ventede desværre

Skrevet

Jeg har også mødtes med dem flere gange og har kun positivt at sige om dem. Og der ligger også flere gode anmeldelser af dem her på siten inkl én jeg selv har skrevet.

Så måske I har bare har været “uheldige” og det var en enlig svale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.