wannabewild 175 Skrevet 4. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/392383 1 time FP uden massage. Hendes billeder er faktisk 100%. Hendes ansigt hælder til den søde side hun virker som en thai/inder. Kroppen er normal med naturlig B skål. Som hun reklamer med, så bliver GFE yderst spillet ud af hende. Der er kys og kram, komplimenter som man ved er løgne, men stadig rart at få. Hun er 100% ind i indlevelsen i forspillet og selve akten og efter akten også. Hun lever sig virkelig ind i rollen med masser af lyde, bevægelse, øjekontakt ved blow, samt når man slikker hende. Hun er meget åbent for berøringer og man kan mærke, at hun ønsker yde en god service. Der bliver ikke kigget på tiden og man tror hun nyder ens selskab. Dog er der en lille alarm, som bipper lidt før tid. Jeg synes dog efter genbesøg, at selve GFE var for rutinepræget. Det var samme rækkefølge og samme lyde og samme kommentar og samme bevægelse mm. Men stadig flot udført af hende, som kan snyde de meste til at tro hun faktisk er din kæreste i den ene time. Begge besøg inden for 2 måneder. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 26 Skrevet 18. September, 2024 Jeg er helt enige med TS, super dejlig kvinde som giver en lækker gfe oplevelse Mvh Runner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 98 Skrevet 20. September, 2024 Milin er absolut en af de bedste FP jeg har oplevet. Fræk påklædt i lingeri som ønsket, og i mine øjne smukkere end billeder på Annoncelight. Smuk, naturlig, fræk, nærværende og dejlig smil. 10 ud af 10 på alle niveauer. Ærgerligt hun er så langt væk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 50 Skrevet 20. September, 2024 Er hun til megafransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 98 Skrevet 23. September, 2024 Megafransk tør jeg ikke svare på, da jeg ønskede at have dejlig fræk samleje med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 61 Skrevet 26. September, 2024 (edited) Slettet, da det ikke står i hendes annonce Redigeret 26. September, 2024 af NP Dok . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 175 Skrevet 26. September, 2024 dengamlejyde skrev, den 20.9.2024 at 15:22: Er hun til megafransk Som alt med thai, hvad der ikke står i annonce kan du måske få men ikke mig. Jeg har ikke prøvet, men der er anmeldelser hvor hun har givet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 175 Skrevet 26. September, 2024 NP Dok skrev, for 1 time siden: Slettet, da det ikke står i hendes annonce Det var da en "diskret" måde at sige det på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg