Hop til indhold

En kort? En lang? En Trekant? En stang? Sexarbejde Spektret - som overordnet emne

Featured Replies

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 9 minutter siden:

Nuvel. Jeg mener bare og det er min holdning. 
at et land som DK og som et uddannet og vedstået land virkelig vil være med til at bidrage til udnyttelse af mennesker der har så dårlig kår. 
at de føler sig nødsaget til at rejse væk fra deres børn og familie for at få et bedre liv. 
jeg har set alt for mange udenlandske piger der er helt ødelagt på sjælen. 
for når man ikke gør det fordi man brænder for det, men for overlevelse så ødelægger det de piger. 

husk at dk er ikke kun regeringen men os alle sammen. 
og jeg mener vi har et ansvar. 
Og ikke bare sige vi ved jo ikke hvorfor en pige fra Colombia er havnet i dk. ingen mødre forlader deres børn for sjov og slet ikke for at sælge sex i et andet land. 
hvis man ikke ved det, så lukker man sine øjne i min verden. 

Jamen vi er da 100% enige i at det er en pinagtig og forfærdelig situation de befinder sig i..

Men hvorfor mener du at vi ligefrem bidrager til at de er havnet i den situation og er ansvarlige for at hjælpe dem ud af den? Hjælp mig med at forstå dig? :huh:

Hvordan skulle vi gøre det?

Du bliver nødt til at være mere konkret <3

• Svar 68
  • Visninger 5.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Min tanke og forhåbning er at jeg på et tidspunkt få mit eget sted: Jenni’s Club for Gents.. Dét er min store drøm.. 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg kan kun svarer for mig selv.. Jeg har valgt det erhverv jeg har fordi jeg synes jeg har fundet den gyldne gås så at sige.. Jeg forstår ikke at alle kvinder ikke gør det.. Det kræver ingen sær

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har alle dage haft problemer med at aaaaltid tiltrække alt fordi jeg snakkede med alle og var "over-sød", spillede på "lillepige-kortet" helt uden at være klar over det "fordi det var jo bare såda

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 2 minutter siden:

Jamen vi er da 100% enige i at det er en pinagtig og forfærdelig situation de befinder sig i..

Men hvorfor mener du at vi ligefrem bidrager til at de er havnet i den situation og er ansvarlige for at hjælpe dem ud af den? Hjælp mig med at forstå dig? :huh:

Hvordan skulle vi gøre det?

Du bliver nødt til at være mere konkret <3

Tænker ikke jeg kan være meget mere konkret. 
jeg sidder ikke inde med de vise sten til at løse alt. 
men det er ligesom med børne arbejde bidrager du til det med at købe tøj fra dem ? 
hvis du køber bidrager du til at der er et grundlag for at de bliver ved at udnytte børnearbejdere. 
det er nøjagtig det samme, hvis du så sætter en udenlandsk prostitueret ind i ligningen i stedet for børnearbejde. Det hjælper ikke børnene at købe det tøj de laver. Tværtimod det fast holder dem. For så har dem der tjener på dem netop opnået det de ønsker. 
det hjælper i hvertfald ikke at betale dem og så kneppe dem. 

det starter altid med kunden. Lige meget hvor meget man siger det hjælper ikke at jeg gør noget.

håber det gav mening. Men tror bare vi lukker den her. 

god aften. <3

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 26 minutter siden:

Nuvel. Jeg mener bare og det er min holdning. 
at et land som DK og som et uddannet og vedstået land virkelig vil være med til at bidrage til udnyttelse af mennesker der har så dårlig kår. 
at de føler sig nødsaget til at rejse væk fra deres børn og familie for at få et bedre liv. 
jeg har set alt for mange udenlandske piger der er helt ødelagt på sjælen. 
for når man ikke gør det fordi man brænder for det, men for overlevelse så ødelægger det de piger. 

husk at dk er ikke kun regeringen men os alle sammen. 
og jeg mener vi har et ansvar. 
Og ikke bare sige vi ved jo ikke hvorfor en pige fra Colombia er havnet i dk. ingen mødre forlader deres børn for sjov og slet ikke for at sælge sex i et andet land. 
hvis man ikke ved det, så lukker man sine øjne i min verden. 

Det er nogle gange temmelig svært som kunde at afgøre hvornår man er med til at fastholde sexarbejderen i en ulykkelig situation.

Ja! De fleste gadepiger burde have kvalificeret hjælp fremfor kunder.

Ja! Udenlandske piger på en bollefabrik, der slår sig op på sex uden gummi, hjælper du ikke ved at køber deres ydelser.

Men hvad med den sexede udenlandske kvinde der taler flere sprog end dig, har noget mellem ørene og læser dig så godt at mødet bliver fantastisk?

Skrevet

Må lige starte med at indrømme at selvom jeg har læst indlæggene i denne tråd samt indlæggene i den tråd der startede denne tråd, kan det ikke udelukkes at jeg ikke har fået alle nuancer med:mrgreen:

Jeg er jo sexkøber og selvom jeg er +60 også ret ny på dette marked.

Det er dejlig let at finde og møde søde damer via AL og ser man sig lidt for er der ikke mange skuffelser, man får gode oplevelser med piger som jeg oplever som interesserede, venlige, empatiske og sexede damer. Nuvel, der kan være skuespil og illusioner involveret. Der er der også når man i andre situationer møder ander damer og flirter.

Det er korte møder - max en time for mit vedkommende og ofte kunne jeg da godt tænke mig at vi havde mødtes lidt før og snakket eller at vi lige havde tid til en kop kaffe eller endda en frokost, men heller ikke mere end det.

Jeg har ingen intentioner om at blive følelsesmæssigt involveret med en sugarbabe og dele problemer og blive involveret i andre dele af hendes liv. Jeg kan godt give et råd om hvordan man placerer penge på en pensionsordning eller hvordan man træner en hund, men det er small talk og ikke noget dybere.

Det er formentlig grunden til at egentlig sugardating i den mere oprindelige form ikke er mig. En bolleven, som jeg betaler for sex, ville være ok. 
Gaver er for sjov og for at sige “jeg sætter pris på dig” og for at skabe god stemning. Det er smågaver. Kommer vi over 200 kr ville pigen alligevel hellere have pengene, tænker jeg.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Lidhorn skrev, for 3 minutter siden:

Det er nogle gange temmelig svært som kunde at afgøre hvornår man er med til at fastholde sexarbejderen i en ulykkelig situation.

Ja! De fleste gadepiger burde have kvalificeret hjælp fremfor kunder.

Ja! Udenlandske piger på en bollefabrik, der slår sig op på sex uden gummi, hjælper du ikke ved at køber deres ydelser.

Men hvad med den sexede udenlandske kvinde der taler flere sprog end dig, har noget mellem ørene og læser dig så godt at mødet bliver fantastisk?

Faktisk ikke så svært at se. 
du nævner selv nogle gode indikator. 

Er pigen veluddannet, bor hun sammen med en veninde i en normal lejlighed ligger hun i den dyre ende. 
Har hun ikke åben 24/7 

modsat piger i gamle kontor lejligheder hvor de rent faktisk bor. På værelset.  Og der er 3-4 piger typisk bolle farbrik. 
gamle huse på landet   Eller en kælder 

der er mange små ting hvis man gider bruge sin sunde fornuft og i øvrigt ikke er pisse ligeglad. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 3 minutter siden:

Er pigen veluddannet, bor hun sammen med en veninde i en normal lejlighed ligger hun i den dyre ende. 
Har hun ikke åben 24/7 

modsat piger i gamle kontor lejligheder hvor de rent faktisk bor. På værelset.  Og der er 3-4 piger typisk bolle farbrik. 
gamle huse på landet   Eller en kælder 

der er mange små ting hvis man gider bruge sin sunde fornuft og i øvrigt ikke er pisse ligeglad. 

Så de kloge alfonser installerer pigerne så det ser pænt ud og tager lidt mere for det. Tænker du snyder dig selv en hel del.

Der er nok forskel på om det faktisk er selvstændige piger eller piger der styres hårdt af alfonser. Og så er der nok forskel på alfonser. Nogle er bedre ved pigerne end andre, men tror ikke det er så let gennemskueligt.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg nævnte bevidst yderpunkter.

Du har ikke en jordisk chance for at afgøre det, hvis du bestiller en time på en klinik eller via en velformuleret annonce.

Du kan måske se nogle lamper lyse .....................bagefter.

Skrevet
Slowman skrev, for 7 minutter siden:

Så de kloge alfonser installerer pigerne så det ser pænt ud og tager lidt mere for det. Tænker du snyder dig selv en hel del.

Der er nok forskel på om det faktisk er selvstændige piger eller piger der styres hårdt af alfonser. Og så er der nok forskel på alfonser. Nogle er bedre ved pigerne end andre, men tror ikke det er så let gennemskueligt.

Med alt respekt for din viden om pigerne som kunde og startet som 60 årige. 

så har jeg indsigt som du aldrig kommer til at besidde. 
Ikke fordi du ikke kunne men fordi du ikke vil. 

Skrevet
Lidhorn skrev, for 2 minutter siden:

Jeg nævnte bevidst yderpunkter.

Du har ikke en jordisk chance for at afgøre det, hvis du bestiller en time på en klinik eller via en velformuleret annonce.

Du kan måske se nogle lamper lyse .....................bagefter.

Hvis du ankommer til et nedlagt kontorlejlighed med 4 piger har du jo valget at vende om. 
hvis du ankommer til et nedslidt hus på landet kan du jo vælge at sætte i bakgear. 
man har altid et valg. 

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Hvem skriver du egentlig til om jeg må spørge? Hvis det er til mig, vil jeg blot spørge, hvad du tror jeg kan bruge din kommentar til?

Mvh. Nice and easy.

Jeg citerer dig direkte, så hvis det er uklart for dig kan jeg kun beklage.

Min kommentar var nogenlunde lige så brugbar som dit åbenlyst små provokerende indlæg, helt klart også ment lige så provokerende, så tag det til efterretning til en anden gang ;)

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du ankommer til et nedlagt kontorlejlighed med 4 piger har du jo valget at vende om. 
hvis du ankommer til et nedslidt hus på landet kan du jo vælge at sætte i bakgear. 
man har altid et valg. 

Selvfølgelig, men man har ikke altid informationen i tide medmindre man er synsk

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 46 minutter siden:

man har altid et valg. 

Du er noget høj i hatten og enig i at det er sandsynligt at når du kommer til sådan et sted er pigerne nok ret udnyttede.

Min pointe er at det kan de bestemt også være der hvor det ser meget pænere ud og er dyrere. Men det sker ikke/aldrig:mrgreen: Hvem er lidt naiv her?

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Du er noget høj i hatten og enig i at det er sandsynligt at når du kommer til sådan et sted er pigerne nok ret udnyttede.

Min pointe er at det kan de bestemt også være der hvor det ser meget pænere ud og er dyrere. Men det sker ikke/aldrig:mrgreen: Hvem er lidt naiv her?

Nej det er bare en konstantering. 

har aldrig sagt at dette ikke kunne ske med en pige i pæn lejlighed eller i den dyre ende. 
dog er chancerne mindre for hun gør det af økonomiske pres eller af nød. 

hvis du havde læst hvad jeg også skrev til crabman 

alle pigerne aflevere stort set penge til en bagmand.  Det er der intet nyt i. 
spørgsmålet er bare om de er frie og om de har forladt deres børn og familie. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

Nej det er bare en konstantering. 

har aldrig sagt at dette ikke kunne ske med en pige i pæn lejlighed eller i den dyre ende. 
dog er chancerne mindre for hun gør det af økonomiske pres eller af nød. 

hvis du havde læst hvad jeg også skrev til crabman 

alle pigerne aflevere stort set penge til en bagmand.  Det er der intet nyt i. 
spørgsmålet er bare om de er frie og om de har forladt deres børn og familie. 

Og pigerne på de pænesteder er der helt frivilligt. Ikke på stoffer. Ikke afhængige. Ikke gæld. Ikke i lommen på alfonser?

Det kunne være interessant at se hvad kritisk journalistik kan bringe for dagen, hvis man kigger nærmere på de pæne steder, hvor der er udenlandske piger, men du mener ikke der er “noget at komme efter”. Ikke nogen der er, afhængige af alfonser/stoffer/gæld. Ingen steder der distribueres stoffer og ingen der styrer pigerne med ufine metoder.

Jeg tror at uanset hvor erfaren og klog du mener du er er du også lidt naiv

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Og pigerne på de pænesteder er der helt frivilligt. Ikke på stoffer. Ikke afhængige. Ikke gæld. Ikke i lommen på alfonser?

Det kunne være interessant at se hvad kritisk journalistik kan bringe for dagen, hvis man kigger nærmere på de pæne steder, hvor der er udenlandske piger, men du mener ikke der er “noget at komme efter”. Ikke nogen der er,afhængige af alfonser/stoffer/gæld. Ingen steder der distribueres stoffer og ingen der styrer pigerne med ufine metoder.

Du har vist ikke læst hvad jeg skriver. 
chancerne er mindre for at de er udnyttet eller gør det af nød. men der er jo aldrig nogen garanti. 
skrev vist også at stort set alle udenlandske piger betaler til bagmænd.
det med stoffer kan alle jo tage og jeg har intet nævnt om stoffer 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Mit indlæg ville have været endnu længere hvis......

Redigeret for 36 minutter siden af Eva Nadine
  •  

Tak for at stoppe i tide :)

Skrevet

Jeg kan kun svarer for mig selv..

Jeg har valgt det erhverv jeg har fordi jeg synes jeg har fundet den gyldne gås så at sige.. Jeg forstår ikke at alle kvinder ikke gør det.. Det kræver ingen særlige evner ud over det ca halvdelen af Danmarks befolkning er født med og lønnen tangerer til åndssvagt høj.. Når mine veninder siger “jeg forstår ikke du kan det, det er godt nok sejt” så siger jeg “jeg synes det er sejt at du kan bevarer din arbejdsglæde når din tid er så lidt værdsat” fordi det synes jeg oprigtig talt.. Jeg er amazed når min mand hver dag står op og gå på arbejde for en månedsløn der ligner det jeg laver på 5 dages arbejde efter skat.. 

Jeg er ikke særlig god til hvis folk skal bestemme over mig selvom jeg er utrolig autoritetstro.. Det passer ikke rigtig ind på diverse arbejdspladser.. 

Jeg værdsætter min fritid og mit hjemmeliv rigtig højt og tiden med mine børn er simpelthen ultra vigtig og har altid været det.. Allerede da jeg fik min ældste var jeg hyper opmærksom på at tid er det eneste man aldrig nogensinde kan få mere af så min ældste har f.eks ikke gået i institution selvom jeg var 15 da jeg fik ham og er i stedet passet hjemme og ved bedsteforældre når nødvendigt.. Det samme gør sig gældende med min mellemste og den mindste kom kun af sted fordi faren insisterede.. Så når en “arbejdsplads” skal købe min tid fra min fritid/min familie osv så den altså fucker dyr:lol:.. Dyrere end de vil betale påtrods af et okay uddannelsesniveau.. 

Dette var blandt mine grunde til at starte og gøre karrierer indenfor sexsalg.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Det kræver ingen særlige evner ud over det ca halvdelen af Danmarks befolkning er født med og lønnen tangerer til åndssvagt høj..

Det er jeg dybt uenig i - surprise surprise! :lol: 
Altså ikke at lønnen tangerer til åndssvagt høj. For det gør den - hvis man synes det er så nemt og skønt et arbejde som vi måske er for få der gør.
Jeg er helt trist over at jeg har planlagte fridage fra Eroguide fra i aften. Jeg savner dig altså lidt - og din pen når jeg er nødt til at nøjes med det :wub:

Evnen til at bytte sig til noget (penge eller andet) man synes er arbejdsindsatsen værd ved at tilbyde det du og jeg bare synes er "alenetid" med nogle andre end vores mænd derhjemme (hvis vi har sådan nogle) et par dage om måneden eller om ugen, er for nogle af dem (altså Kvinderne) der har anatomisk set det samme som du og jeg simpelthen umuligt. Det er nok sådan for de fleste Kvinder i virkeligheden. I hvert fald når det kommer til stykket.
Det er for mig at se, absolut særlige evner at kunne sælge eller bytte sig til "adgang til dit og dat på/i min krop" og samtidigt have arbejdsglæde. Man skal være ekviperet til også mentalt at kunne "leje adgang til intimsfæren ud" uanset hvordan man filtrerer dem man lejer sin tid og begrænset adgang til sin krop ud til. Også når man selv vælger hvem, hvornår og for hvor meget. 
At du og jeg og en del af vores nærmeste kolleger, så har denne kombination af egenskaber i en eller anden grad, så det falder os nemt eller nemmere eller ligefrem er noget vi ikke har lyst til at undvære, synes jeg i allerhøjeste grad er "særlige evner". 
Det er lidt som at have talent for at synge eller andet. Nogle har bare talentet så at sige. 
Men ja... jeg har også tendens til at tænke det samme når veninder der går i dørken følelsesmæssigt gang på gang når de dater og knalder gratis, fordi deres behov ikke bliver dækket på stort set alle fronter af de møder de har i kortere eller længere relationer til mænd "Jamen hvorfor ikke bare gøre som jeg, bare i din egen version? Det er SÅ herligt. Du har jo både patværk og gode stænger... du kan låne en tusse af mig og købe et par fancy outfits på Shein og se om det er noget for dig? Du kan også "låne" en af mine faste betalende elskere, og så kan jeg ta' over hvis det går helt skævt. Hvad størrelse bruger du i Mand, og hvad skal han være god til udover at bekræfte dig ved at have penge med?!" 
Samtidigt ved jeg godt at de slet ikke ville ha' "talentet" - altså de særlige evner det også kræver udover anatomiske attributter og sår'n :) 
Men jeg tænker det tit ;) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden:

Det er jeg dybt uenig i - surprise surprise!

Nu nævnte jeg jo ikke noget om at “være god til” nødvendigvis:P<3.. Det kræver noget særligt at trives i erhvervet og gøre det til en succesfuld karrierer det kan vi godt blive enige om.. Men halvdelen af Danmarks befolkning er ligegodt født med det der kræves sådan fysiologisk.. 

Skrevet

Jeg er for træt til at quote dig på andre måder.. @JenniferRomantica men jeg elsker virkelig dit indspark..:wub:

Jeg kunne IKKE gøre hvad du gør.. for jeg ville miste mig selv i det! Desværre! Ellers ville jeg nok gøre det!.. Har ingen moralske skrupler ved noget der forgår konsensuelt imellem 2 ligeværdige individer.. og hvordan en købers bagland ser ud, er hans ansvar, ikke mit...

Jeg har arbejdet i sikkerhedsbranchen og beredskabet.. og ELSKER det! .. Men kan desværre ikke holde til det fuld tid.. og i den forbindelse er lønnen jo netop underordnet, fordi arbejdsglæden og meningen med det man laver er der! <3Tjener ca det samme som en sygeplejerske med 5års anciennitet.. Det er ok..

Tror måske egentlig bare du har talent for faget <3for jeg er enig med Eva i, at alle ikke bare lige kan gøre det.. *smiler*

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Det er for mig at se, absolut særlige evner at kunne sælge eller bytte sig til "adgang til dit og dat på/i min krop" og samtidigt have arbejdsglæde. Man skal være ekviperet til også mentalt at kunne "leje adgang til intimsfæren ud" uanset hvordan man filtrerer dem man lejer sin tid og begrænset adgang til sin krop ud til. Også når man selv vælger hvem, hvornår og for hvor meget. 
At du og jeg og en del af vores nærmeste kolleger, så har denne kombination af egenskaber i en eller anden grad, så det falder os nemt eller nemmere eller ligefrem er noget vi ikke har lyst til at undvære, synes jeg i allerhøjeste grad er "særlige evner". 
Det er lidt som at have talent for at synge eller andet. Nogle har bare talentet så at sige. 

Enig!
Jeg tænker på om talentet til at kunne rumme det mentalt, på een eller anden hænger sammen med talent for det jeg kalder forførelseskunst, eller elskovskunst ... 
Det har intet at gøre med det håndværksmæssige, at kunne udføre et teknisk godt blowjob eller handjob eller whatever ... 
Det er eet eller andet 'gewisse etwas' som gør, at det for en mand er helt særlig lækkert at være tæt på netop dén pige ... 
Noget med kropssprog i nærkontakten, og flere andre ting .. pokkerme svært at beskrive ... noget ubevidst, tror jeg ...
Hvis pigen ved hun kan give en mand den oplevelse, øger det nok arbejdsglæden, og gør det nemmere at klare det mentalt .. 
Og, nåh ja, OK, så giver det magt ...:x
Kvinder, der mestrer det, kan så let som ingenting vriste statshemmeligheder ud af en siddende præsident, og, at jeg forstår det godt ... 
De kvinder kan vælte imperier .. det er faktisk sket .. 
Jeg vil sige det på den måde, at det forstår jeg godt ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke særlig god til hvis folk skal bestemme over mig selvom jeg er utrolig autoritetstro.. Det passer ikke rigtig ind på diverse arbejdspladser.. 

Jeg har mødt flere hen ad vejen, der siger noget lignende ... 

Selv har jeg det sådan, at jeg mildt sagt heller ikke har det godt med at andre skal bestemme over mig (jeg har det bedst med at gøre tingene i min egen rytme og på min egen måde .. og på eeen eller anden måde lykkes det - f. eks. min uddannelse - osse selv om det måske tager lidt tid ... )
Men jeg har altid været bange for autoriteter ... 
I en konkret situation, kan jeg ikke stå imod myndige personer ret længe, og det er jeg bevidst om ...
Derfor er jeg også ret optaget af, når store ikoner får glorien pillet lidt af og bliver afsløret som banditter på nogle områder ... ;)
Så jeg tænker, man skal tage autoriteter alvorligt, men også tage dem med et gran salt ... 

Jeg har selv haft en arbejdsplads, hvor vi havde utrolig stor selvbestemmelse .. heldigvis!

Skrevet
Skilgannon skrev, for 4 timer siden:

Jeg citerer dig direkte, så hvis det er uklart for dig kan jeg kun beklage.

Min kommentar var nogenlunde lige så brugbar som dit åbenlyst små provokerende indlæg, helt klart også ment lige så provokerende, så tag det til efterretning til en anden gang ;)

Dit svar er absolut ikke brugbart for mig. Og mit indlæg ejheller brugbart for dig. Mon vi kunne blive enige om at ignorere hinandens profiler? Jeg starter.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Tror måske Skilgannon kom først:lol:.. 

Ha ha. God humor :)

Jeg vil hellere end gerne ignoreres af profiler, som i stedet for at forholde sig til emnet, enten førsøger at nedgøre UT eller dømmer emnet irrelevant. Jeg er så træt af den slags fb mentalitet.

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.