Hop til indhold
Suppah

Disney Thaimassage Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/399577

Aalborg Thaimassage - Annoncelight

Så blev alle links lige postet :D 

Syntes nu Disney helt klart fortjener en anmeldelse mere.! 

Efter ca. 5 dårlige oplevelser hvor pigerne ikke lever op til deres billeder, dårlig service og ikke eksisterende hygiejne.

Så så jeg Eddie's anmeldelse på Disney og tænkte det kan sgu ikke blive helt dårlig. !

Hurtig respons på sms og fik bestilt en omgang B2B med BJ. Eneste negative ting var hendes massage, den var fræk og pirrened, men man skal ikke komme der med ømme muskler :D Der bliver ikke taget fat bare olie og lidt tryk her og der. Men hvis man kommer for en fræk oplevelse med B2B og man må røre overalt. ! Efter lidt tid blev man bedt om at vende sig om så det sjove kunne begynde. Olie på drengen og mellem hendes store bløde frække bryster. ! Også blev der ellers kørt godt imellem de bryster, lækker omgang må man sige. ! Efterfølgende blev pikkemanden tørt af og igang med blowjob! Man må sige hun ved hvad os fyrer godt kan lide! Helt klart et af de bedre blowjobs, mens man måtte røre overalt! Skulle da lige mærke efter hvor stram hun egentlig var. Hold kæft en stram og våd fisse det var frækt. Allerede der vidste jeg, hende skulle jeg da helt klart have en god omgang sex med. Nå blowjob done og hygge snakkede med hende efterfølgende. Ikke noget med man skulle ud i en fart. 

Disney er en super fræk og smuk kvinde, nærværende og rigtig skøn personlighed med god humor. Altså det hele passer sammen højden røven brysterne og et smukt ansigt :D 

Ligesom Eddie skrev har hun det ar nedeunder navlen, but who cares :D  

2 dage efter tog jeg forbi igen for at få den full package ! Blev på ingen måde skuffet, det var en oplevelse for livet at blive reddet af sådan en stram fisse :D 

Pas på hende hun er sgu noget af det bedste i Aalborg. Satme træt at alle de GP'er der bruger billeder fra dengang de var unge og havde fyldige bryster og lækker krop!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kragh skrev, for 9 timer siden:

Ligger det diskret ?

Nej, men man kan bruge deres indgang i baggården ! :)

Men det er jo også Thai massage intet forkert i det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne søde pige.

Massagen er ligegyldig og fåes bedre (alle?) andre steder.

Som andre nævner er hun meget stram, og det går ud over akten. Det var svært at gennemføre uden det gjorde ondt på hende, og undertegnede er gennemsnitlig.

Men bestemt sød pige med nogle flotte bryster.

kommer dog ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...