Hop til indhold

Sød lille thai i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Petit, gad vist hvilken nationalitet, synes der er meget Asian, men også andet over hende. 

Petit er hun hvis billeder passer.:)

Jeg er i Aalborg i næste uge og har skrevet til Natali og hun svarer også hurtig, men ikke om nationalitet og om mine ønsker

Håber nogen kan sige god for hende inden på mandag.

Tror det bliver hende Natali eller den sikre valg Milin.

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Hjørring i maj 2022 fordi jeg havde læst en fin anmeldelse af hende. Og jeg må sige at jeg ikke fortrød det.

Hun var en lidt genert pige som kunne give en lækker massage og gave lov til at både slikke og røre- Og hun er rigtig smuk med de der små bryster. Smilende og sød også - så jeg vil godt stå bag en anbefaling --- DOG under betingelse at det ER hende i møder (og ikke en gammel anstandsdame :)

Håber jeg selv får mulighed i denne uge for at tjekke af - giv endelig lyd hvis nogle får besøgt hende !

Redigeret af mr.swingking

Skrevet
ThaiLover4Ever skrev, for 15 timer siden:

Hej Petit, gad vist hvilken nationalitet, synes der er meget Asian, men også andet over hende. 

Petit er hun hvis billeder passer.:)

Jeg er i Aalborg i næste uge og har skrevet til Natali og hun svarer også hurtig, men ikke om nationalitet og om mine ønsker

Håber nogen kan sige god for hende inden på mandag.

Tror det bliver hende Natali eller den sikre valg Milin.

Hvis ikke thai så phillipiner måske.....

Skrevet
mr.swingking skrev, den 4.9.2024 at 11:53:

Jeg har besøgt hende i Hjørring i maj 2022 fordi jeg havde læst en fin anmeldelse af hende. Og jeg må sige at jeg ikke fortrød det.

Hun var en lidt genert pige som kunne give en lækker massage og gave lov til at både slikke og røre- Og hun er rigtig smuk med de der små bryster. Smilende og sød også - så jeg vil godt stå bag en anbefaling --- DOG under betingelse at det ER hende i møder (og ikke en gammel anstandsdame :)

Håber jeg selv får mulighed i denne uge for at tjekke af - giv endelig lyd hvis nogle får besøgt hende !

Har så d.d. besøgt aflagt visit hos dette link (som skulle være en lækker lille ung Thai Natali)

https://annoncelight.dk/showad/407195

OG må desværre konstatere at det IKKE er den Natali der er på billederne. :unsure:

Det ærgrer mig da jeg så hende for et par år siden - og blev fanget af den anmeldelse som Palle lagde op.

Jeg tænker at lægge en anmeldelse op at mit besøg ... 

Redigeret af mr.swingking

Skrevet

Jeg besøgte pigen på billedet i 2022 og var ikke specielt imponeret over hendes service. Udseendet fejlede ikke noget bortset fra uren hud i ansigtet. Men ydelserne lå et godt stykke fra den positive anmeldelse der er linket til ovenfor. Der var bestemt ikke noget GFE ved hende. Om det så er hende man møder nu kan jeg også godt tvivle på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.