Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kort anmeldelse. 

Nook er pigen på billedet. 

1 time med hende er noget af det bedste jeg har været til spontant i lang tid. Anal blev ikke testet pga min størrelse. Bj blev ikke udført, men jeg er mere for at slikke. Petit og vejer ingenting. 

https://annoncelight.dk/showad/398965

Skrevet

Hvor høj er hun ca og hvad er vægten ca ??

Skrevet

Hun er om muligt endnu tyndere end på billederne, og hendes silikonebryster er store og hårde. 
personligt foretrækker jeg noget mere kvindeligt og blødt - dog uden at det bliver for svulstigt. 

Skrevet

Hun vejer omkring 50 kg og er 1,50 ca.  Synes nu ikke hendes bryster er så store igen. Meget sød pige, måske lidt stille

Skrevet

Jeg fik aftalt en tid med Nook.

Da jeg mødte op, synes jeg at hendes hoved virkede meget større end på billedet og i forhold til hendes krop. Hun er petite, men jeg fik en mistanke om at det måske kunne være en tidligere mand, og som har fået lavet sit lem til indgang. 
Jeg valgte at gå igen. Der var dog ingen dårlig stemning. Fik sagt farvel på en pæn måde. 
Beklager hvis min vurdering af hende er forkert.

Og det skal lige siges at hun virkede meget flink og imødekommende.

Skrevet
Denstoreokse skrev, for 6 timer siden:

Jeg fik aftalt en tid med Nook.

Da jeg mødte op, synes jeg at hendes hoved virkede meget større end på billedet og i forhold til hendes krop. Hun er petite, men jeg fik en mistanke om at det måske kunne være en tidligere mand, og som har fået lavet sit lem til indgang. 
Jeg valgte at gå igen. Der var dog ingen dårlig stemning. Fik sagt farvel på en pæn måde. 
Beklager hvis min vurdering af hende er forkert.

Og det skal lige siges at hun virkede meget flink og imødekommende.

Hej @Denstoreokse

Jeg kan forsikre dig for at hun oprigtig er en pige/kvinde. Har nærstuderet den fine lille fisse 5-6 gange nu, og den er for real.. ellers er det nogle gode kirurger 

Skrevet

Er træt af det sted, nu er jeg to gange kommet der forgæves. Over besked hævder de at Nook er klar og når man så ankommer er det en anden ældre kvinde der åbner og vil “betjene”.

forlod stedet begge gange 

Redigeret af Lystenstiger

Skrevet
Lystenstiger skrev, for 1 time siden:

Er træt af det sted, nu er jeg to gange kommet der forgæves. Over besked hævder de at Nook er klar og når man så ankommer er det en anden ældre kvinde der åbner og vil “betjene”.

forlod stedet begge gange 

Er du sikker på det er den rigtige adresse du “besøger” Nook på. 
Stedet har ingen ældre kvinde tilknyttet - men der i mod 3 rigtig søde unge piger.

Jeg har været der en del gange, besøgt alle 3

og været meget tilfreds hver gang.

Og aldrig mødt en ældre kvinde 

Skrevet
Weston skrev, den 4.9.2024 at 11:52:

Er du sikker på det er den rigtige adresse du “besøger” Nook på. 
Stedet har ingen ældre kvinde tilknyttet - men der i mod 3 rigtig søde unge piger.

Jeg har været der en del gange, besøgt alle 3

Jeg tænker på, hvordan de alle tre er ift. hinanden? Jeg vil gerne prøve en som er meget petite... Og er der en af dem, som ikke har silikonebryster men naturlige? :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Havde booket tid, og ankom i god tid og ventede på at det blev min tid. Da det så blev min tid gik jeg mod indgangen. Da jeg stod udenfor fik jeg sms om, at Nook desværre først kunne være klar en halv time senere end den tid jeg havde booket. Det er sku helt useriøst og spild af tid min tid. Kommer ikke igen! 

Redigeret af nice guy

Skrevet
nomane skrev, den 3.9.2024 at 16:17:

Kort anmeldelse. 

Nook er pigen på billedet. 

1 time med hende er noget af det bedste jeg har været til spontant i lang tid. Anal blev ikke testet pga min størrelse. Bj blev ikke udført, men jeg er mere for at slikke. Petit og vejer ingenting. 

https://annoncelight.dk/showad/398965

Hun tilbyder da ikke anal?

Skrevet

Nej,  men det gør de andre på samme adresse. Nook er bare en dejlig lille nips. Har været forbi 2 gange,  ikke noget problem med at holde tid og aftale.

Skrevet

Var også lige forbi i fredags til 15 minutter. Ingen problemer med tiden, og ja, hun er en skøn lille nips.

Skrevet
Golf skrev, for 11 timer siden:

Nej,  men det gør de andre på samme adresse. Nook er bare en dejlig lille nips. Har været forbi 2 gange,  ikke noget problem med at holde tid og aftale.

Det ved jeg, at de to andre gør. Men nu lavede han jo et indlæg om Nook, hvor han skrev det ikke blev til snak pga størrelsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.