Hop til indhold
Fredrikvem

Episk massage - Asta eller Saga i Köpenhamn?

Recommended Posts

Hej! Har läst en del inlägg om ”episk massage” :

https://www.episkm.com

Har aldrig prövat något liknande men det låter mycket spännande :)

Läser på hemsidan att hela poängen är att man inte ska ha ögonen öppna och att det inte finns bilder på massörer på hemsidan då det inte är det som är det viktigaste med upplevelsen.

Men för mig är det viktigt att jag i varje fall tycker personen är attraktiv. Helst ung och fin och på hemsidan är det Asta och Saga som är under 30.

Är det någon som prövat dessa i Köpenhamn och kan rekommendera den ena eller andra?

Redigeret af Fredrikvem
Stavfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om det kan bruges. Jeg har nemlig ikke prøvet en behandling hos Asta. Jeg har en del gange fået behandlinger hos Saga, både 1 time, og 90 min. Jeg synes hun er vildt god og er meget nærværende, og selvom det ikke handler om hvordan massøren ser ud, så må jeg bare sige at jeg synes Saga er en meget smuk kvinde og hvad jeg kan bedømme passer alderen helt spot on.

Jeg kan kun sammenligne med nogle af de andre i København, og de er også super dygtige. For mig er Saga bare lige en anelse mere nærværende og tæt på i sin måde massere på.

Håber der kan bruges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleD skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ved ikke om det kan bruges. Jeg har nemlig ikke prøvet en behandling hos Asta. Jeg har en del gange fået behandlinger hos Saga, både 1 time, og 90 min. Jeg synes hun er vildt god og er meget nærværende, og selvom det ikke handler om hvordan massøren ser ud, så må jeg bare sige at jeg synes Saga er en meget smuk kvinde og hvad jeg kan bedømme passer alderen helt spot on.

Jeg kan kun sammenligne med nogle af de andre i København, og de er også super dygtige. For mig er Saga bare lige en anelse mere nærværende og tæt på i sin måde massere på.

Håber der kan bruges.

Tack för ditt svar, det betyder mycket!

hur skulle du beskriva Saga? Menar hennes utseende :) 

och tycker du att det var värt pengarna? Om du har tid får du gärna beskriva din upplevelse!

stor skillnad mellan ett normalt handjob och ”episk massage”?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil beskrive Saga, som ca. 160-165 cm høj, flot fyldigt hår og krøllet, en helt flad mave, og flotte ben. Hun er meget nem at tale med, og hun kan huske det vi har talt om fra gang til gang, så også her er hun nærværende, super personlighed.

Oplevelsen er skøn, Saga bruger en del olie uden det bliver for meget, og det er for mig helt fantastisk, og den måde hun kan bruge sine hænder. Jeg har ofte øjnene lukkede, men kigger lige en gang imellem når det føles som om der er 3 hænder, på kroppen Hænderne danser rundt på kroppen, med meget fokus på dit køn, og så lige en gang imellem, niver hun lidt i brystvorterne. Hun er rigtig god til at køre op lige til kanten og så ned igen. De første gange skulle jeg dog selv lige sige til, da det kan være svært at læse hvornår det er tid. Så for mig er det kun blevet bedre over tid. Men den første gang sidder stadig som en rigtig god oplevelse med Saga.

Om det giver bedre erektion og sex efterfølgende har jeg ikke rigtig kunne mærke. Jeg bruger det også mest bare til velvære og lidt tid hvor jeg ikke skal yde noget, men bare slappe af og nyde. Så ud fra den tanke, synes jeg det er pengene værd og jeg kan anbefale Saga hvis du vil prøve deres koncept. Når jeg kigger tilbage på mine oplevelser, er Saga helt klart den jeg ville vælge (uden at jeg har prøvet Asta som den eneste i København) hun er bare ja undskyld udtrykket, skide sød og nærværende før, under og efter behandlingen.

Du må sige til hvis der er noget der skal uddybes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort stort tack för din recension. Uppskattar det!

en fundering, om jag skulle få utlösning tidigt, säg efter 20-25 minuter, är det över då eller fortsätter ”massagen”? 
Menar du att du fick säga till att nu är det tid att komma eller säger hon till? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det glemte jeg helt at skrive, jeg spurgte selv i bestillingen hvad nu hvis jeg får udløsning før tid, og Saga svarede at så fortsatte massagen, så jeg ville få den aftalte tid. Men at vi skulle prøve at holde udløsningen tilbage til slut, og hvis hun ikke lige selv lagde mærke til det, måtte jeg godt sige til undervejs, hellere lidt for tidligt en for sent. I starten sagde Saga til når jeg gerne måtte give slip når jeg havde lyst, når vi nåede til afslutningen, mest fordi jeg havde svært ved at vurdere hvor langt vi var i massagen, så det var rart med den besked. Her i de senere behandlinger ved jeg hvornår jeg skal give slip, kan mærke det på måden Saga massere på, det bliver lige lidt mere intenst til slut.

Så Saga giver en meget kompetent og professionel massage, med nærvær og intensitet, og jeg føler mig meget velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...