Hop til indhold
Flems

Første besøg hos Mirella, Aarhus

Recommended Posts

For ca. 2. måneder siden besøgte jeg søde og dejlige Mirella i Aarhus V.

Efter en smilende velkomst, og lidt small talk, tog jeg tøjet af og var på vej til sengen.

Mirella bad mig blive stående midt på gulvet, da hun ville `opdage` kroppen. Det er meget sensitivt, hun snuste og jeg mærkede hendes ånde fra top til tå, både for og bag. Virkelig dejligt, måtte lige støtte mig til hende, så jeg ikke væltede af bar nydelse.

Derefter over på sengen og fortsatte det sensitive og pirrende berøring, med blød massage, imens jeg lå på maven. Hele kroppen fik turen, og ofte tilbagevendende imellem benene og på ballerne. Anus og bollerne fik den dejligst berøring.

Op på alle 4, hvor det forsatte med pirrende leg, på de ædlere dele. Vende om, så jeg lå på ryggen og penis fik den store tur. Jeg kom i en dejlig udløsning.
Hun lagde sig roligt ned, holdt om mig og fik mig til at slappe af og få vejrtrækningen rolig igen. 
fantastisk oplevelse, jeg kommer igen.

https://annoncelight.dk/showad/366152

Del dette indlæg

Link til indlæg
torbenb skrev, for 43 minutter siden:

tak for en god anmeldelse. Ved du, om hun osse tilbyder alm sex ? Måske sammen med tantra ?

I hendes annonce står der, at sex koster 300 kr. ekstra.

Sidst hun var i Århus, kunne man få det hele, både massage og/eller sex. Jeg tænker du godt kan få en halv eller hel times sex uden massage.

Hun er vældig sød og man bliver i godt humør i hendes selskab :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...